luni, 26 mai 2014

MELODIE NOUĂ: JerryCo feat. Proconsul — "Aşa Trec Anii" (2014). Vreme trece, vreme vine...

MELODIE NOUA JerryCo featuring Proconsul Asa trec anii 2014 single official ultima piesa cantec rap hip hop feat YOUTUBE Vreme trece vreme vine muzica romaneasca
JerryCo featuring Proconsul - Aşa Trec Anii (new single, 2014)

Rapperul JerryCo şi formaţia Proconsul au lansat astăzi oficial o nouă melodie, intitulată "Aşa Trec Anii".

"Vreme trece, vreme vine.
Toate-s vechi şi nouă toate;
Ce e rău şi ce e bine [...]
Tu rămâi la toate rece."
(versuri din "Glossă" de Mihai Eminescu)

JerryCo feat. Proconsul - Aşa Trec Anii | Single Oficial



Piesa & cover foto al single-ului "Asa Trec Anii" interpretat de JerryCo in colaborare cu trupa Proconsul. (C) 2014 Sprint Music
Interpretare: JerryCo, Proconsul
Muzicã: Gabriel Huiban
Versuri: Mihai Dumitrescu, Mihai Eminescu, Gabriel Huiban, Bogdan Marin
Producţie: Gabriel Huiban
Artwork by Simion R. Stefan
Sprint Music (YouTube)

UPDATE 17.07.2014. JerryCo feat. Proconsul - Asa Trec Anii (Official Video)



JerryCo feat. Proconsul - Asa Trec Anii (Official Video) by Cat Music / Sprint Music

Sursa foto: Proconsul (Facebook)

4 comentarii:

  1. Oooh, Proconsul. Cu scuzele de rigoare acum spun pas.
    N-am nimic cu ei, pur şi simplu nu empatizez. O zi bună!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi, la fel! Mie imi place Proconsul de multa vreme. Bodo poate canta doua ore live lejer sau chiar mai mult fara pauza. Astazi este vorba de o colaborare cu rapperul JerryCo.

      Ștergere
  2. Foarte frumoasă melodia, Cristi, din toate punctele de vedere. Este interesantă şi foarte reuşită colaborarea lui JerryCo cu Proconsul, care îmi place foarte mult.
    Despre, JerryCo, până astăzi nu am ştiut nimic şi mă bucur că am avut acest prilej cu ajutorul tău, Cristi.
    Îmi plac versurile melodiei foarte mult, iar cu acestea mă identific.
    "Aşa trec anii, în pas alergător
    De tot ce mă-nconjoară, o să-mi fie dor
    Aşa trec anii, dar nu şi viaţa mea
    Fiecare zi o trăiesc ca pe ultima"
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut cunoscută melodia lui JerryCo şi Proconsul. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de JerryCo si Proconsul! :)

      Ștergere