joi, 5 iunie 2014

Lana Del Rey — "Ultraviolence" (Audio). 2014

Lana Del Rey cea mai noua melodie Ultraviolence iunie 2014 audio ultimul cantec ultima piesa muzica noua noul album YOUTUBE VEVO
Lana Del Rey - "Ultraviolence" (new single and album, 2014)

Lana Del Rey a lansat ieri oficial o nouă melodie, numită "Ultraviolence", piesă ce dă şi titlul viitorului ei album care va apărea în curând.

Lana Del Rey - Ultraviolence (Audio)



New album Ultraviolence out June 16 (UK) / June 17 (US).
Music video by Lana Del Rey performing Ultraviolence. (C) 2014 Lana Del Rey, under exclusive licence to Polydor Ltd. (UK). Under exclusive licence to Interscope Records in the USA.
LanaDelReyVEVO (YouTube)

UPDATE 30.07.2014. Lana Del Rey - "Ultraviolence" (Video)



by Noisey (YouTube)

Poate vrei să vezi şi VIDEOCLIP NOU: Lana Del Rey — "West Coast" (click!).

Photo Courtesy of Lana Del Rey (Facebook)

4 comentarii:

  1. Faina melodie! Imi place mult poza. Are ceva de ... anii `70.
    O seara buna, draga Cristi!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie lansata de Lana Del Rey! :)

      Ștergere
  2. Este foarte frumoasă melodia, transmite multă emoţie şi te înfioară în sensul cel mai bun al cuvântului, cel puţin pe mine şi asta îmi place foarte mult. Îmi place vocea Lanei Del Rey.
    Cu siguranţă va avea şi un videoclip şi aştept cu nerăbdare să-l văd.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi, că ne-ai făcut-o cunoscută! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut noua piesa lansata de Lana Del Rey! :)

      Ștergere