joi, 12 iunie 2014

VIDEOCLIP NOU: Passenger — "Scare Away The Dark" (2014)

Passenger melodie noua iunie 2014 ultima piesa new song single VIDEOCLIP NOU official cantec muzica Scare away the dark de pe noul album Whispers YOUTUBE melodii noi hit
Passenger - "Scare Away The Dark" (melodie nouă, 2014)/ Foto: Jarrad Seng

Passenger a lansat recent un nou videoclip oficial, pentru melodia "Scare Away The Dark". Noua piesă este inclusă pe albumul "Whispers" care a apărut zilele trecute.
Enjoy!

Passenger - "Scare Away The Dark" (Official Video)



Passenger - "Scare Away The Dark"
Director: James Lees
by Passenger (YouTube)
Image Courtesy of Passenger (Google+)/ Photo by Jarrad Seng

6 comentarii:

  1. Este frumoasă melodia, Cristi.
    Îţi mulţumesc mult, că ne-ai făcut-o cunoscută!




    Off topic. Îmi cer mii de scuze pentru îndrăzneală. Te rog frumos să nu te superi. Astăzi, sunt foarte tristă, Cristi. Cu siguranţă ai intuit că am ascultat melodia, dar nici nu ştiu ce-am ascultat. Voi reveni la ea. Vestea zguduitoare că Melly ( RIP †), nu mai este printre noi, m-a răvăşit şi m-a dărâmat complet spiritual încât nu mă pot reculege deloc , chiar dacă nu am cunoscut-o decât virtual, nu i-am văzut niciodată faţa, decât sufletul ei blând şi bun. Nu ştiu ce şi cum s-a întâmplat, veste am aflat-o de pe blogul phandorei. Îmi pare atât de rău pentru Melly. Doamne, cât de efemeri suntem.
    Dumnezeu să o odihnească în pace!

    RăspundețiȘtergere
  2. CRIMAAAA !!! Mi-aduce aminte de stilul lui Bob Dylan ....exceptionala melodia si foarte bun videoclipul !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A si declarat prin interviuri ca muzica lui este inspirata din melodiile lui Bob Dylan, Paul Simon.

      Ștergere
  3. Promit să vizionez clipul la noapte după ora 23, când îmi permite conexiunea de la Vodafone.
    Dar dacă sună ca Bob Dylan, musai o să-mi placă! :)

    RăspundețiȘtergere