miercuri, 14 martie 2018

10 poze superbe din diferite locuri ale lumii (Flickr). Miercurea fără cuvinte (336)

Am selectat azi 10 poze superbe din diferite locuri ale lumii, imagini publicate pe site-ul Flickr.com. A venit vremea episodului 336 din serialul cu fotografii intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini foarte frumoase găsiţi pe blogul lui Carmen.
Happy Wordless Wednesday! 😃

10 poze superbe din lume 10 fotografii frumoase din diferite locuri ale lumii cristi milla blog personal 10 peisaje superbe din lume poze cu animale foarte frumoase flickr 2018 Tree Kangaroo miercurea fara cuvinte carmen
Kevin O'Connor - Tree Kangaroo - Healesville, Victoria, Australia

deep purple 21/100x 2018
sure2talk - deep purple 21/100x 2018

Underwater Lighting
Tony Sellen - Underwater Lighting

Blue hour Castle Raesfeld (D)
nldazuu.com - Blue hour Castle Raesfeld (D)

Golden Hour.
Josef Bäuml - Golden Hour

New York
Tim RT - New York

Parker the Border Collie
Peter Stout - Parker the Border Collie

Grandes momentos.
Iñaki Larrea - Grandes momentos - Valle de Hecho, Pirineos

Benjy
Bill Wakefield - Benjy

Shooting sous la pluie
Jean-François Gornet - Shooting sous la pluie - Louvre

Copyright © 2018 Flickr. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Cangurul cel zambaret aproape ca mi-a distras atentia de la catelusi! Ah! Sunt si ceva peisaje? Nu le vad de catelusi. :)
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase toate. Preferata mea este cea din Pirinei! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Superbe imagini!
    Pe mine Benjy m-a fermecat cu privirea lui! 🤗
    Happy WW! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile! Happy WW, Carmen! :)

      Ștergere
  4. Toate sunt tare sunt frumoase!
    Dar desi e mai simpla ca ambianta, ultima imagine este deosebita!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  5. Un cangur de copac, doi catei adorabili... lacuri inghetate pe care sa patinezi.... omg! Si eu stau in casa si ma gandesc ca poate, poate zilele ce vin vad niste branduse, nu hartii ce anunta dezinsectii si alte chestii la fel de "minunate".
    Happy WW si multumesc pentru o calatorie virtuala revigoranta.

    ps: vreau eu cateiiiiiiiii!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vine si randul branduselor cat de curand. :)) Multumesc si eu.

      Ștergere
  6. Toate fotografiile sunt superbe! M-a captat însă cangurul de copac, nu am mai văzut până acum și e tare simpatic!

    Zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere