luni, 19 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Giulia - ”Îmi dă fiori” (2018). VIDEOCLIP NOU, SINGLE OFICIAL, NEW SONG

Giulia Anghelescu Huidu a lansat o melodie nouă, ”Îmi dă fiori”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube MediaPro Music luni, 19 martie 2018. Piesa ”Îmi dă fiori” (Giulia) este compusă de Irina Rimes, iar regia clipului noului single îi aparține lui Sergiu Nicula. Videoclipul nou al Giuliei a fost produs de Luca-s Art Film pentru MediaPro Music Romania.
”«Imi da fiori» este o piesa de care m-am indragostit iremediabil de la prima auditie. «Imi da fiori» te face sa dansezi, sa zambesti dar cel mai mult te va face sa te gandesti la momentul in care ai simtit fluturi in stomac. Primele priviri, primul sarut, prima atingere pe care le-ai impartasit cu persoana iubita iti revin in minte cu fiecare vers al acestei piese. Multumesc tare mult Irina Rimes pentru ca ai scris inca o piesa atat de frumoasa! Multumesc tare mult echipei mele de styling care a avut grija sa arat perfect in acest videoclip: Alina Tanasa (styling), Andreea Vilău (make up), Florin Noje (hairstyle) si Gabriela Buica (makeup & hair retouch). My BADASS team rocks!!!! Multumesc The Storyalist pentru cel mai tare artwork si pentru toate pozele frumoase pe care le facem impreuna! ♥️ MediaPro Music, multumesc pentru sprijin!!! Special thanks to my badassfriends: Monica Munteanu & Denis Radu PR!!!”, a scris Giulia Anghelescu Huidu pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării noului cântec ”Îmi dă fiori”.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Giulia - Imi da fiori (Official Music Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Piesa noua 2018, single nou: Giulia - Imi da fiori (Official Music Video)
Licensing: contact@mediapromusic.ro
Styling: @fabmusealina
Hairstyle: Florin Noje
Make-up: Andreea Vilau
Make-up & Hair Retouch: Gabriela Buica
(C) & (P) MediaPro Music Entertainment 2018
by MediaProMusic (YouTube), 19 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu