luni, 19 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Adrian Sînă - ”Un gram” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP, NEW SINGLE

Adrian Sînă a lansat o melodie nouă, ”Un gram”, și videoclipul oficial al cântecului pe YouTube duminică, 18 martie 2018. Piesa ”Un gram” (Adrian Sînă) este compusă de Adrian Sînă pe versurile scrise de Adrian Sînă și Sebastian Filcea (Flick de la Radio ZU), fiind orchestrată de Alexandru Pal. Cântecul ”Un gram” (Adrian Sînă), produs de Akcent Music Studio și lansat alături de Roton Music Romania, este primul single promovat din noul album al lui Adrian Sînă, intitulat ”18”. Regia videoclipului noului single ”Un gram” (Adrian Sînă) îi aparține lui Bogdan Păun (NGM Creative) care a produs clipul în colaborare cu Alexandru Mureșan.
Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Adrian Sina - Un Gram (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Adrian Sina perfroming "UN GRAM" // Official Video
Song Produced at Akcent Music Studio
str. Cercului Nr.18, Bucharest, 020778
studio@akcentmusic.com
Booking : booking@akcentonline.com
+40 752 337 722
Adrian Sina - Un Gram
Mix/Master: Cristian Pistol//Adrian Sina
© & (P) 2018 ROTON MUSIC & AKCENT MUSIC

LYRICS/VERSURI Adrian Sina - Un Gram:

Strofa 1:

O strig dar nu m-aude
O caut dar ea se-ascunde,
Și-apoi 10 secunde
Inima mea stă în loc
Și tună
Să fim împreună dar nu am
Din tine.... dragoste în mine niciun gram!

Refren:
Visam să ne, dar uite că nu ne-am
Nu ai sădit iubire-n mine nici 1 gram
Și uite că în loc să fie nici n-a fost
Credeam că știu iubirea pe de rost.

Visam să ne, dar uite că nu ne-am
N-a răsărit iubire-n mine niciun gram
Și uite că în loc să fie nici n-a fost
Credeam ca stiu iubirea pe de rost

Strofa 2:

Ochii triști sub ploape
Îmi țin durerea să nu-mi scape, da
Să știe .... Că mie .....mi-e bine așa.
Sentimente neîmplinite lăsate pe undeva
Și-o poveste neîncheiată, rupte foi de mâna ta

Bridge:

Tu fugi și voi rămâne
În inima cu urme, dar
Nu o sa uiți vreodata
Povestea neîncheiata, da

Refren

Visam să ne, dar uite că nu ne-am
Nu ai sădit iubire-n mine nici 1 gram
Și uite că în loc să fie nici n-a fost
Credeam că știu iubirea pe de rost.

Si-am cautat ...
Ce nu mi-ai dat...
Am vrut sa fie, dar n-a fost
Credeam că știu iubirea pe de rost.

by Adrian Sina (YouTube), 18 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu