joi, 29 martie 2018

Delia - ”Du-te mă” (melodie nouă 2018, videoclip, new single)

2018 Delia Du-te ma melodie noua Delia Du-te ma videoclip noua piesa Delia Du-te ma official video youtube cat music romania 2018 new single Delia Du-te ma
Delia - Du-te ma (piesa noua 2018, videoclip, new single)/ Foto Facebook Official Delia

Delia Matache a lansat o melodie nouă, ”Du-te mă”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music joi, 29 martie 2018. Piesa ”Du-te mă” (Delia) este compusă de către Delia Matache, fiind produsă de Alex Cotoi pentru Cat Music Romania și Global Records. Regia videoclipului noului single îi aparține lui Bogdan Păun (NGM Creative) care a produs clipul în colaborare cu Alexandru Mureșan.
Pe YouTube găsiți și versurile cântecului ”Du-te mă”, scrise de către Delia Matache. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Delia - Du-te ma (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Produs de Loops Production
by Cat Music (YouTube), 29 mar. 2018

2 comentarii:

  1. Usually I do not learn post on blogs, however I wish
    to say that this write-up very forced me to
    take a look at and do it! Your writing taste has
    been amazed me. Thanks, quite nice article.

    RăspundețiȘtergere
  2. Absolut superbă melodia! Și atâta romantism, cum de mult nu am văzut într-un videoclip! Fantastic, Delia Matache nu se dezminte. E uluitor ce poți face dintr-o poveste de dragoste obișnuită!
    Mulțumesc, din tot sufletul pentru că ne-ai adus această frumoasă melodie în atenția noastră, a celor care ori nu știm să căutăm, ori nu avem timp. Îți suntem recunoscători.

    RăspundețiȘtergere