duminică, 25 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Andi - ”Probleme în dragoste” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP OFICIAL, NEW SINGLE

Andi Grasu a lansat o melodie nouă, ”Probleme în dragoste”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul său de YouTube în 13 martie 2018. Piesa ”Probleme în dragoste” (Andi) este compusă de Andi, Marius Mirică, Alex Parker și Florian Rus, versurile noului single fiind scrise de Andi și Marius Moga. Regia videoclipului piesei ”Probleme în dragoste” (Andi) îi aparține lui Marian Ene. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: ANDI - Probleme In Dragoste (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: ANDI - Probleme In Dragoste (Official Video)
Piesa produsa de #bravomirica@NarcoticCreationStudio
DOP: Gabriel Vlaicu
Productie video: Roughcut Studio
Management & Booking : Corneliuadrian.ursache@gmail.com / 0745.633.437
(C) & (P) 2018 DeMoga Music & Narcotic Creation

Versuri Andi - "Probleme In Dragoste" (lyrics):

Strofa 1:
Probleme-n dragoste, cand inima nu e unde trebuie
Cat de fragila e se dezvaluie fix cand nu trebuie
Probleme-n dragoste apar din te-miri-ce neintelegere, cine stie
Cand el a spus ceva si ea-nteles ceva, cu totul altceva, ce prostie.

Refren:
De ce imi faci probleme-n dragoste parca ne stim de ieri
De ce renunti asa de repede rabdare-i tot ce-ti cer
De ce imi faci probleme-n dragoste
Parca nu stii cum doare
Eu te iubesc ca nebunul ce ti-aduce lumea intreaga azi la picioare

De ce imi faci probleme-n dragoste
De ce imi faci probleme-n dragoste
De ce imi faci probleme-n dragoste

Strofa 2:
Probleme-n serie nu ne mai sperie, avem istorie
Vindecam suflete la cursul BNR si trece repede
Dar astazi ceva e, ti se vad ranile, nu simt victorie cand plangi
Si toate starile mele sunt pe corabii cu vele naufragiate printre stanci.

Refren:
De ce imi faci probleme-n dragoste parca ne stim de ieri
De ce renunti asa de repede rabdare-i tot ce-ti cer
De ce imi faci probleme-n dragoste parca nu stii cum doare
Eu te iubesc ca nebunul ce ti-aduce lumea intreaga azi la picioare

Si rana asta adanca tu vrei s-o umpli cu lacrimi
Dar tre sa plangi multe rauri, furtuni torentiale sa mai vindeci din patimi
Ca rana asta e vie
stie sa simta, stie
Tine minte tot, stie tot
se bucura de toate si de ploaie si de foc
Am deschis din prostie usa de la colivie
Si mi-ai intrat in inima de tot

by AndiOfficialMusic (YouTube), 13 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu