joi, 29 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Ștefan Stan - ”Viața” (2018), VERSURI. AUDIO, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Ștefan Stan a lansat o melodie nouă, ”Viața”, în format audio pe canalul său oficial de YouTube luni, 26 martie 2018. Enjoy!

PIESĂ ORIGINALĂ, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Stefan Stan - Viata (Official Audio) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Piesa noua 2018, single nou: Stefan Stan - Viata (new song 2018)
Management: contact@stefanstan.ro
Creat de: S.A.S. Label Production
Artist interpret: Stefan Stan
Muzica: Stefan Stan, Mircea Elisei, Costel Aioanei, Daniel Alexandru Radu, Mario Nichiforescu
Text: Stefan Stan, Mircea Elisei
Orchestratie: Mircea Elisei, Costel Aioanei, Daniel Alexandru Radu, Mario Nichiforescu

Lyrics/Versuri Stefan Stan - Viata:

Cerul e ecranul perfect
Unde filmele vieții rulează încet
Aleargă cum merge un tren
Lasă urme cu numele meu

Scenariu ca un curcubeu
Actor principal sunt doar eu
Roluri mărunte sau mari
Stiu ca viața nu e in zadar

Si astazi vreau sa zambesc
Din momente marunte sa cresc
Si astazi vreau sa iubesc
Ce tu, viata, imi daruiesti

Na, na, na, na, na, na x4

Aleg sa zâmbesc, sa eman
Gânduri si inimi încerc sa repar
Cuvinte si fapte mai bune
Sa las moștenire nu umbre

Eu sunt aici, tu unde ești
Sa alergam amândoi ca-n povesti
Inima de fier sau de piatra
Prefer sa aleg doar o data

Si astazi vreau sa zambesc
Din momente marunte sa cresc
Si astazi vreau sa iubesc
Ce tu, viata, imi daruiesti

Na, na, na, na, na, na x4

Din tot ce-a fost si am avut
In drumul vieții s-au cernut
Si stiu ca multe vor mai fi
Vreau sa ma bucur zi de zi

Si astazi vreau sa zambesc
Din momente marunte sa cresc
Si astazi vreau sa iubesc
Ce tu, viata, imi daruiesti

Na, na, na, na, na, na x4

by Stefan Stan (YouTube), 26 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu