luni, 19 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Alexandra Ușurelu - ”Pădurea de gânduri (dystymia)”, VERSURI, VIDEOCLIP NOU (2018)

Alexandra Ușurelu a lansat o melodie nouă, ”Pădurea de gânduri (dystymia)”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul său de YouTube sâmbătă, 17 martie 2018. Piesa nouă a Alexandrei Ușurelu - ”Pădurea de gânduri (dystymia)” este compusă și orchestrată de Bobby Stoica. Videoclipul noului single ”Pădurea de gânduri (dystymia)” a fost filmat și produs de The Brothers M.
”CÂNTEC NOU - «Pădurea de gânduri (dystymia)»
Acesta este cântecul meu despre cei care se pierd prin pădurea lor de gânduri, pentru că lumea nu e așa cum vor ei să fie. Așa s-a auzit și văzut în premieră la Teatrul Național din București, în concertul «Lumea, cum ai vrea să fie» din ianuarie, pe care îl vom susține din nou luni, 19 martie, la TNB.”, a scris Alexandra Ușurelu pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării videoclipului piesei ”Pădurea de gânduri (dystymia)”.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Alexandra Usurelu - PĂDUREA DE GÂNDURI (dystymia) (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Alexandra Ușurelu - Pădurea de gânduri (dystymia)
Live la Teatrul Național București, extras din concertul ”Lumea, cum ai vrea să fie”, susținut pe 29 ianuarie 2018.
Muzică și versuri: Bobby Stoica
Aranjament muzical: Bobby Stoica
Mix: Bobby Stoica/ArtyBrands
Mastering: Herman van der Veen/SWT Mastering
Imagine și montaj video: The Brothers M
Stage & light design: INDIE Advertising
BUY digital track: http://bit.do/Padureadeganduri

Versuri Alexandra Usurelu - PĂDUREA DE GÂNDURI (dystymia):

Doar cu hainele de ieri
Stau pe plajă două seri
Doar cu gândurile mele
Să mă-mpac cu ele

Am aflat că și-n deșerturi ninge
Când binele-nvinge
Iar adevăruri sunt ascunse-ntre sâmburi
Prin pădurea de gânduri

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple
Chiar dacă știrile au ton ridicat
Câtă lume să-mi cânte fără dungi pe frunte?
Câte mai am de-nvățat?

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple…

Poate n-ai să fii erou
Poate eu să pierd din nou
Poate iar mă-ncurcă ele, gândurile mele

Temători într-un ocean de uimire
Sau doar pe-o sârmă subțire
Nu suntem scânduri, suntem suflete rânduri
Prin pădurea de gânduri

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple
Chiar dacă știrile au ton ridicat
Câtă lume să-mi cânte fără dungi pe frunte?
Câte mai am de-nvățat?

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple…

Reparații pe la constelații
Pentru ample vibrații
Vedem la fel, doar din prea multe unghiuri
Prin pădurea de gânduri

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple
Chiar dacă știrile au ton ridicat
Câtă lume să-mi cânte fără dungi pe frunte?
Câte mai am de-nvățat?

Ceva bun cred c-o să se-ntâmple…

by Alexandra Usurelu (YouTube), 17 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu