joi, 15 martie 2018

byron - ”Anima” (melodie nouă 2018, versuri, videoclip, new single)

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: byron - Anima (official video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



Official video of byron performing "Anima". (C) 2018 Universal Music Romania
Download/streaming link: https://UMR.lnk.to/AnimaYD
Video/editing - Anya Dimitrov @ Bluecat studio
Drone footage - Florin Ciorîcă
Production assistant - Mihai Andrei (Clor)
Lights/arrangement - Ivanov Vladimir @ Bluecat studio
Awesome location and peeps - unteatru
Music and lyrics: Dan Byron
Arranged by byron
Mix: Dan Georgescu @ UNDA Recording, Bucharest
Master: Audio Animals, UK

Lyrics/Versuri byron - Anima

Nu pot să dorm
Pereții casei mele
Cântă în somn
Pare că cineva
E-nchis în beton
Ca Ana-a lui Manole.

Poate că
Înnebunesc
Toate visele mi
se zvârcolesc
Stele-mi cad în cap
Iar eu mă trezesc
Povestind cu ierbivore.

Printr-o crevasă din subconștient
Evadează mereu în prezent
(În fiecare altă zi)

Tot ce-au lăsat bătrânii în urmă
Fie că-i dramă sau e doar o glumă
E-n mine ascuns pe undeva

Nu pot să dorm
Noaptea călărește
Un unicorn
Iar luna mă îmbie
Să mă transform
Într-o fiară fără nume

Dar nici nu mă gândesc
Să părăsesc fântâna
-n care trăiesc
De când am refuzat
Să mă tocmesc
C-un personaj de ficțiune

Printr-o crevasă din subconștient
Evadează mereu în prezent
(În fiecare altă zi)
Fantome-ascunse într-un veșnic trecut
Când lumea toată era la-nceput.
(Și părinții erau copii)

Tot ce-au lăsat bătrânii în urmă
Fie că-i dramă sau e doar o glumă
E-n mine ascuns pe undeva
Tot ce nu vreau să fiu sunt deja
Fără să știu, fără să pot controla
Destine ale altcuiva...

Tot ce nu vreau să fiu sunt deja
Fără să știu, fără să pot controla
Destine ale altcuiva...

www.byronmusic.ro
http://fb.com/byronmusic
http://instagram.com/byronband

by byron (YouTube), 8 mar. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu