sâmbătă, 31 martie 2018

MELODIE NOUĂ: Alexandra Ușurelu - ”Cristalin” (2018). VERSURI, VIDEOCLIP NOU

2018 Alexandra Usurelu Cristalin versuri melodie noua Alexandra Usurelu Cristalin live video teatrul national bucuresti martie 2018 muzica noua Alexandra Ușurelu Cristalin 2018 melodii noi piesa noua youtube Alexandra Ușurelu Cristalin
Alexandra Usurelu - Cristalin (piesa noua 2018, versuri, videoclip, new single, new song)/ Foto: Vali Greceanu/ Photo Source: Alexandra Usurelu (Facebook)

Alexandra Ușurelu a lansat o melodie nouă, ”Cristalin”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul său de YouTube vineri, 30 martie 2018. Piesa nouă a Alexandrei Ușurelu - ”Cristalin” este compusă și orchestrată de Bobby Stoica, iar versurile au fost scrise de către Dinu Olărașu. Videoclipul noului single ”Cristalin” a fost filmat și produs de The Brothers M.
”CÂNTEC NOU - «CRISTALIN», cu praf de stele. ✨ Un cântec superb scris de Bobby Stoica pe versurile lui Dinu Olărașu. Așa s-a auzit în cel de-al doilea concert de la TNB, din acest an.”, a scris Alexandra Ușurelu pe pagina sa oficială de Facebook cu ocazia lansării videoclipului piesei ”Cristalin”.
Vizionare plăcută!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Alexandra Usurelu - Cristalin // live la TNB 2018 (Official Video) NEW SINGLE, NEW SONG, LYRICS



Alexandra Ușurelu - Cristalin
Live la Teatrul Național București, extras din concertul ”Lumea, cum ai vrea să fie”, susținut pe 19 martie 2018.
Mix și mastering: Bobby Stoica/ArtyBrands
Stage & light design: INDIE Advertising

Versuri Alexandra Usurelu - Cristalin:

M-alint sau mă frământ,
M-arăt sau mă ascund,
O Luna Park acum e mintea mea.
Cum am făcut mereu
Mă pierd, atunci, și eu.
Probabil, nici nu am de-ales.

E poate-un înțeles
Sau un subînțeles
Mă înfășoară-o stare foarte blue.
Cum am făcut mereu,
Sunt blue, atunci, și eu.
Oprește-mă din toate tu.

Refren:
Cristalin
E gândul dulce-albastru,
Care zboară către sud
Plutim atât de bine

Cristalin
E gândul tău cuminte
Care-aleargă înspre nord
Te-aștept într-un fiord

În mine-i estival
Afară, hibernal
Poate-i o glumă dulce-a nu știu cui
Cum am făcut mereu,
Glumesc, atunci, și eu
Cumva, fiind a nimănui…

M-alint sau mă frământ,
M-arăt sau mă ascund,
O Luna Park acum e mintea mea.
Cum am fă,cut mereu
Mă pierd, atunci, și eu.
Probabil, nici nu am de-ales.

by Alexandra Usurelu (YouTube), 30 mar. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și MELODIE NOUĂ: Alexandra Ușurelu - ”Pădurea de gânduri (dystymia)”, VERSURI, VIDEOCLIP NOU (2018)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu