joi, 21 iunie 2018

MELODIE NOUĂ: Andreea Olaru - ”Demonul meu” (2018). VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Andreea Olaru a lansat o melodie nouă, ”Demonul meu”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube MediaPro Music joi, 21 iunie 2018. Piesa ”Demonul meu” (Andreea Olaru) este compusă de Robert Toma și Marius Mirică pe versurile scrise de Robert Toma și Andy Ghișoiu, fiind produsă de Robert Toma și Marius Mirică în studiourile DeMoga Music și Narcotic Cration Studio pentru Mediapro Music Romania. Lucian Craiu și Lorin Todică au regizat videoclipul noului single ”Demonul meu” (Andreea Olaru). Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, MELODIE NOUĂ: Andreea Olaru - Demonul meu (Official Music Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG



Andreea Olaru - Demonul meu (Official Music Video)
✅Stream/Download: https://MediaPro.lnk.to/DemonulMeu
✅Fresh Tracks in Romania: https://digster.lnk.to/FreshTracks
Licensing: contact@mediapromusic.ro
Mix & Master: Alex Parker
Photo artwork: Andrei Bregar
(P) 2018 Mediapro Music
(c) 2018 DeMoga Music Publishing, Narcotic Creation, Mediapro Music
by MediaPro Music (YouTube), 21 iun. 2018

Click pe link dacă vrei să vezi și Andreea Olaru feat. Robert Toma - ”Oare o să-ți amintești?” (melodie nouă 2018, videoclip, new single)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu