miercuri, 21 martie 2018

10 fotografii cu peisaje superbe din Norvegia, Italia, Elveția, Hong Kong, Islanda și Germania. Miercurea fără cuvinte (337)

Am selectat azi 10 fotografii cu peisaje superbe din diferite locuri ale lumii, imagini din Norvegia, Italia, Elveția, Hong Kong, Islanda și Germania, publicate pe site-ul 500px.com. A venit vremea episodului 337 din serialul cu poze intitulat "Miercurea fără cuvinte". Mai multe imagini foarte frumoase găsiţi pe blogul lui Carmen.
Happy Wordless Wednesday! 😃

Uttakleiv aural 3 by Juan Pablo de Miguel on 500px.com


Juan Pablo de Miguel - Uttakleiv aural 3 - Lofoten, Norway

Shining Sadness by videophotoart com on 500px.com


videophotoart com - Shining Sadness - Winter nightview of the marina of Sistiana, Italy

Renndølsetra by Georg Scharf on 500px.com


Georg Scharf - Renndølsetra - Norway Autumn 2017

Rorbuer by wim denijs on 500px.com


wim denijs - Rorbuer - Lofoten, Norway

Green light by Andrew Bazanov on 500px.com


Andrew Bazanov - Green light - The Lofoten Islands, Norway

Frontone Misty by Jonathan Giovannini on 500px.com


Jonathan Giovannini - Frontone Misty - Italy

Mystic Morning by Daniel Maier on 500px.com


Daniel Maier - Mystic Morning - Zurich, Switzerland

SamAlive by Sam Alive on 500px.com


Sam Alive - Hong Kong

"Stormscape" by Kelly Needleman on 500px.com


Kelly Needleman - "Stormscape" - Iceland

The Sky Over Berlin by Pasquale Di Pilato on 500px.com


Pasquale Di Pilato - The Sky Over Berlin - Germany

Copyright © 2018 500px.com. All rights reserved. All photographs are the properties of the authors.

12 comentarii:

  1. Fotografii care au realizat aceste imagini sunt adevarati artisti!
    Happy WW! 😊

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai mare dreptate, Carmen! Imi pare bine ca ti-au placut peisajele! Happy WW! :)

      Ștergere
  2. Ce-mi plac escapadele astea pe planeta, pe care ni le oferi!
    Happy WW, Cristi! Am ales putina Norvegie, de data asta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-au placut fotografiile cu peisaje! Norvegia e una dintre cele mai frumoase tari din lume. Happy WW, Suzana! :)

      Ștergere
  3. Toate sunt superbe, dar Aurora Boreală este uluitoare!

    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Aici ar merge sa adaug sii o „inghetata„ de Pitesti :)))))). Ca e in ton :D.
    O calatorie frumoasa, ca deobicei :D
    Happy WW!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lasa ca vine ploaia inghetata din nou peste Romania maine. :))
      Imi pare bine ca ti-au placut imaginile cu peisaje! Happy WW!

      Ștergere
  5. Wow,toate sunt supere!
    Zi minunată îți doresc,Cristi!
    O îmrățișare și mulțumiri de vizită!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mi-am luat iaht; stii?! :)) Nu l-am ancorat in Italia si rau am facut! M-am ratacit in apele lumii! :)
    Super foto!
    Happy WW, Cristi!

    RăspundețiȘtergere