marți, 12 iunie 2018

MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan - ”Te las cu inima” (2018), VERSURI. VIDEOCLIP NOU, PIESĂ OFICIALĂ, NEW SINGLE

Cleopatra Stratan a lansat o melodie nouă, ”Te las cu inima”, și videoclipul oficial al cântecului pe canalul de YouTube Cat Music marți, 12 iunie 2018. Regia videoclipului noului single ”Te las cu inima” (Cleopatra Stratan) îi aparține lui Roman Burlaca, tânăr cineast de succes din Republica Moldova și vechi colaborator al trupei Carla's Dreams. Enjoy!

VIDEOCLIP NOU, VERSURI, MELODIE NOUĂ: Cleopatra Stratan - Te las cu inima (Official Video) NEW SINGLE 2018, NEW SONG, LYRICS



(P)&(C) Cat Music Romania

Versuri Cleopatra Stratan - Te las cu inima (lyrics):

Cand eram mai mica
Lumea [sau] mama imi spunea
Sa nu vorbesc c-un hot ca tine c-ai putea
Asupra mea cu flori
Actiona
Doar sa-mi furi inima

Tu n-ai furat nimic
Nu te-ai deranjat
Indiferenta doare m-ai descurajat
Ciocolata-n loc de-o floare
Dragostea n-a prins amploare
Hai ia de la mine
Ultima favoare

REFREN (2x)
Te las cu inima
O noapte tu cu ea
S-o poti reanima a a a

Te las cu inima
Sa -i faci orice vrea ea

STR 2
Si ma tot intreaba
E mai curioasa
Dragostea ta declarata-i serioasa?
Daca ma doboara
Daca ma invarte
Esti ca Ghita sau stii drumul spre portita?

Eu stiu ca stii
Ca eu ti l-am aratat
Dar nu ti-am spus ca lacatul e descuiat
O inimaaaa nu stiu cum dar s-a furat
Esti tu un hot adevarat

REFREN

Str 3
Eu sunt norocoasa dar tu esti mai norocos
Doar un buchet de flori si lumea mea-i pe dos
Ca intr-un film american spion
La furt de sentimente esti un campion

Dum dum dum dum…

by Cat Music (YouTube), 12 iun. 2018

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu