miercuri, 13 iunie 2018

Mircea Vintilă - ”Noros Cecer” (versuri, videoclip oficial, melodie originală) - 2000

Mircea Vintilă a lansat melodia ”Noros Cecer” pe albumul ”Madama de Pică” în anul 2000 sub egida Roton Music. Cântecul ”Noros Cecer” a fost compus de Mircea Vintilă, iar versurile au fost scrise de Cătălin Țârlea.
”Madama de Pică” a fost declarat „cel mai bun album folk al anului 2000”, iar videoclipul piesei „Noros Cecer” a luat premiul pentru „cel mai bun videoclip al anului”, decernat de Uniunea Artiștilor Profesioniști din Televiziune, informează Wikipedia.

MELODIE, VERSURI: Mircea Vintila - Noros Cecer (videoclip oficial) ORIGINAL SONG 2000



Producator: Roton Music
by Mircea Vintila (YouTube), 8 aug. 2013

Mircea Vintilă - ”Noros Cecer” (versuri):

Personal, când drama vieții mă subjugă efemer,
Iau rapidul de Constanța, s-o vad iarăși, s-o văd pe Noros Cecer.

Ea, Noros Cecer turcoaica, cu ochi verzi și umeri slabi,
Este astăzi vânzătoare la buticul, la buticul „Doi Kebabi”.

Dar pe vremea aia dulce, când ne tulburam cu „Zarea”,
Ne plimbam ades pe plajă și-ascultam cum muge marea.

Noaptea, dupa chinul tandru cu fermoarele rebele,
O-ntrebam: „Cecer, draguță, care-i visul, care-i visul vieții tele?

Ea-și punea pe umăr fruntea, alintându-se de dor,
Și îmi suspina: „Guriță, spune-mi simplu: Cecișor!”

Dar evenimente care, nu am amintiri frumoase,
Mi te-au luat din calea vieții într-o zi, într-o zi, Cecer Noroase.

Numai tu aveai știința să mă mângâi pe la tâmple
Și să îmi prevezi tot răul ce avea să mi se-ntâmple,

Numai tu știai pe lume să spui „Da!” atât de scurt
Și să îmi aduci la vreme, dimineața, dimeața un iaurt.

Numai tu aveai știința să mă mângâi pe la tâmple
Și să îmi prevezi tot răul ce avea să mi se-ntâmple,

Dar te-ai dus, dulce minune, și-a murit iubirea aia
Care ne-a făcut celebri ani de zile la Mamaia,

Și degeaba-mi fac iluzii, și degeaba azi disper,
Căci rapidul de Constanța nu mai duce, nu mai duce la Cecer!

Și-ai rămas ca o părere, ca o amintire tristă,
Pe peronul de la gară, dând aiurea din batistă.

Source: https://lyricstranslate.com/ro/Mircea-Vintila-Noros-Cecer-lyrics.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu