marți, 17 mai 2011

Cana mea

cana
Copyright All Rights Reserved

Având în vedere că mi-a plăcut această leapşă pe care am descoperit-o la ANDREEA, am fotografiat astăzi cana mea preferată. Este o cană universală din care consum cu plăcere cafea şi alte licori. Aceasta este cana mea şi n-o dau la nimenea! Nu-i aşa că-i fotogenică? :))

Petrică Mîţu Stoian - "Mi-o lăsat moşu' cănuţa"

38 de comentarii:

  1. cat albastru frumos asternut pe Cana ta !

    O zi (albastra nu pot sa-ti doresc , la nemti a fi albastru inseamna sa te faci manga :)) ) asa ca ia ce culoare vrei sa atasezi acestei zile . :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos, Alm! Albastru e culoarea mea preferata. O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Faină cana!
    Eu nu am una preferată. Beau orice e potabil, din orice recipient care îl poate conține.

    RăspundețiȘtergere
  4. O adevărată vedetă ai făcut din ea. Îi stă bine, aşa într-o rază de soare răzleaţă! Să-ţi fie cana mereu plină, Cristi! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Parca au gust mai bun ceaiul sau cafeaua cand le sorbi cu placere din cana preferata.Si o zic din experienta:)

    :)O zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  6. Mel, multumesc. Mi-a adus-o cineva din Italia.

    Dana, o zi frumoasa iti doresc! :)

    Fata care aduce ploaia, nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu beau din care cana se nimereste :D

    RăspundețiȘtergere
  8. Important e sa avem de baut, pescare! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu am prostul obicei sa sparg cani. Deci, la lucru am doar pahare din plastic. Da, stiu, nu sunt eco. Buhuhu!

    RăspundețiȘtergere
  10. si eu am o cana preferata, in ea licorile sunt mai delicioase.

    RăspundețiȘtergere
  11. Pare a fi cana ta de cafeaua de dimineaţă sau de ceai! Oricum, frumoasă cană. A mea e una de la Trilulilu!

    RăspundețiȘtergere
  12. Gerhald, asta e bine. Se sparge ghinionul! :D

    Mircea, te inteleg perfect. :)

    Eugen, multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Cristi, dar asta este o cana de iarna :)) E bine, inseamna ca vara tine la rece bauturile :P Acum m-ai pus pe ganduri daca am o cana preferata... In ultima vreme am probleme cu florile stilizate, asa ca am doua cani cu asemenea desene.

    RăspundețiȘtergere
  14. Banuesk ca e plina cu cafea...:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Irina, e buna pentru orice anotimp, trust me! :)

    Nicu, aproape plina. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Bună Cristi!
    Superbă cana și culoarea..
    și eu tot albastru prefer.
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiecare cu cana lui, putem zice ceva?

    RăspundețiȘtergere
  18. O zi buna, Elena!

    Putem, dar zicem degeaba, Lumi! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Îmi place cana ta şi că e albastră şi că e mare.Şi eu am la servici una mare din sticlă termorezistentă cu desene albastre.O zi pe placul tău!

    RăspundețiȘtergere
  20. Salut Cristi !
    te înţeleg , asta da cană , dar totuşi diverse licori ?? imaginaţia-mi este bogată .
    Şi eu care credeam că doar eu am o cană mare ?

    RăspundețiȘtergere
  21. Salut, Sorin! E foarte incapatoare cana mea! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Frumoasa cana, Christmasy! Numai bine Cristi,eu n-am avut inca timp sa-mi pozez canutza, dar iti spun doar ca este rosie!

    RăspundețiȘtergere
  23. E bună si roşie, Alice! Cană să fie! :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce-i al meu e doar al meu, iar în spaţiu virtual nu mă poţi fugări, să-mi furi cana, ci doar poza.

    Asta mi-ai spune tu.
    :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Poza nu e cine stie ce. Am facut-o cu telefonul mobil. :D

    RăspundețiȘtergere
  26. Mai ai si alte cani sau doar pe asta!Nu de altfel dar celelalte trebuie sa fie foarte geloase! ^_^
    Apropo"prin alte licori" la ce te referi?

    RăspundețiȘtergere
  27. La apa, bineinteles. Cea mai buna bautura este apa de izvor. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Si chiar vrei sa cred ca bei doar apa?
    Any way,poate ma inveti si pe mine sa pun "Regula zilei" pe blog.Ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  29. Dai click pe ea. Copiezi codul bannerului. Il adaugi ca orice gadget si gata! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Pai sa ii fie bine canii, ai grija cand bei vin fiert din ea, sa nu faci mai multe. Te salut

    RăspundețiȘtergere
  31. Ma bucur ca ai preluat leapsa!! :D Doar trebuia si cana ta facuta vedeta, nu? :D

    RăspundețiȘtergere
  32. Foooarte fotogenica. Maine-poimaine o vedem prin playboy :)) Ai mare grija!

    RăspundețiȘtergere
  33. Faina cana si albastru e deosebit. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  34. Multumesc, Melly! Acum am descoperit comentariul tau! :)

    RăspundețiȘtergere