miercuri, 4 mai 2011

U2 - Sweetest Thing

Să alungăm vremea mohorâtă care ne supără în această săptămână! :)
ENJOY!




22 de comentarii:

  1. gata! am alungat-o...din ganduri cu un zambet :) ca in rest vremea face cum vrea ea

    RăspundețiȘtergere
  2. E nevoie de mult mai multa muzica pentru toata vremea urata de care o sa ne bucuram saptamana asta!

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu U2 in difuzoare imediat se face soare;))

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumiri pentru melodie si pentru recomandare. Da si tu un semn pentru fiecare link ping, sa fii sigur ca se intoarce favoarea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă piesă.
    Mulţumesc de recomandare.

    RăspundețiȘtergere
  6. =))) Initial, inainte sa ma uit la titlu sau sa dau play, mi-a sarit in ochi fata cantaretului cum e pe "freeze" pe videou' asta si zic in gandu' meu: "Chesteeeer!!" Seamana atat de tare cu Chester de la Linkin Park acolo... :)))
    Multumesc frumos de recomandare! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place mult melodia .... nu am mai ascultat U2 de ceva timp ....

    RăspundețiȘtergere
  8. nici eu nu mai ascultasem de ceva vreme, si cum afara e frig si urat, merge drept la suflet!

    RăspundețiȘtergere
  9. Bravo, Alina!

    O sa mai postez piese bune saptamna asta, Gerhald. :)

    Sophie, esti si tu fan! :)

    Fata care aduce ploaia, asa e! :)

    Gabi, ai dreptate. Nu prea le am eu pe astea cu linka pinga, vorba ta. :D

    Mersi, Florin. :)

    Lumi, in Irlanda, cred. Dublin.

    Cu placere, Andera! :)

    Ma bucur ca ti-a placut, Alicee. :)

    Ma bucur, pescare. Nu stiu de ce, parca te-as cunoaste de undeva. Iti place sa mergi la munte si prin Delta? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Ador melodia!
    Mulţam de recomandare:D

    RăspundețiȘtergere
  11. Ahhh, cat imi place U2. Sar'naaa domn' Cristi :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Mulțumesc Cristi...parcă ai
    știut că-mi place U2!
    O seară excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  13. Super melodia, imi place place place!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cu placere, Lillee. :D

    Elena, o seara frumoasa!

    Ma bucur ca iti place, Shanya. :)

    Si mie imi place cum canta Bono, Alice.

    RăspundețiȘtergere
  15. Cristi .....mi-a placut de ieri dar iti spun azi , ca ieri m-am ocupat cu expedierea Indiscretei la ea acasa in Ro .
    O zi cu soare iti doresc ! daca n-o fi pe cer vizibil sa fie in suflet palpabil . :)

    RăspundețiȘtergere
  16. uitam de vremea mohorata, frig...
    melodia imi place...cere si, dansata...:d

    RăspundețiȘtergere
  17. Mersi la fel, Alm! :)

    Maria, macar pe blog sa uitam de vremea oribila de afara. :)

    RăspundețiȘtergere