luni, 30 mai 2011

A patra poză

Ce titlu am ales! Al cincilea element, al cincilea simţ... A patra poză! Este vorba despre o nouă leapşă bloggeristică primită de la Andreea şi Alm. Ideea era să deschid al patrulea folder din computer şi să postez a patra poză din acesta. Cu explicaţiile aferente, desigur.
Dar ce să fac că eu n-am 4 foldere de poze, nu obişnuiesc să colecţionez fotografii. :)) Aşa că am numărat până la a patra fotografie (ce inteligent sunt!), am tras aer în piept and the winner is: THE BOSS!

Regula nr. 1: Şeful are întotdeauna dreptate.
Regula nr. 2: Dacă şeful greşeşte, vezi regula nr. 1.

Încă nu mi-au intrat în cap aceste două reguli chiar dacă le ştiu de mult timp. Şi am avut de a face cu destui şefi până acum. :)

Cine vrea poate să preia leapşa!

poza amuzanta caine in masina blog fotografie haioasa seful the boss

Sursa foto : photoforum.ru - "The boss"

14 comentarii:

  1. =))) Ma bucur ca ai preluat leapsa! Foarte tare pozica si bineinteles, foarte adevarate regulile referitoare la sef ... :D
    O saptamana frumoasa sa ai! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. ah! si tu ca si shaman , numai jumatate , Se pare ca doar partea feminina a planetei poate sa raspunda la cateva intrebari , uite si indiscreta fu cuminte si intelese despre ce-i vorba , :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Regula nr.13. SEFUL nu întretine relatii cu secretara în timpul serviciului, el o educa;

    RăspundețiȘtergere
  4. Alm, tot e bine ca am facut si jumatatea asta! :D

    Florentin, e pacat sa ramana secretara needucata! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu stiam o chestie: sefu'-i sef si-n fundul gol. :)) Ca sa n-o spun p-aia dreapta, e prea dihai si nu-mi permit.
    O seara frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  6. hmmm..nici eu n-am atatea foldere de poze pe laptop. Pe desktop am o gramada, frumos aranjate dupa data...dar eu sunt lenesa si stau la laptop toata ziua....Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai da, chiar daca uneori e prost de bubuie! :D O seara buna, Lillee!

    RăspundețiȘtergere
  8. Numai cine e pasionat de fotografie are mai multe foldere, Alice. :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant,dar nu prea stiu cum e treaba cu leapsa!Poate imi explici si mie!S-ar putea sa imi placa si sa intru in joc!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ramona, daca esti nominalizata intr-o postare poti sa preiei daca vrei aceeasi tema din postarea respectiva. De exemplu, acum daca vrei posteaza si tu a 4 a poza din al patrulea folder din calculatorul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Cristi seful are mereu dreptate, cand e vorba sa isi traga foloasele muncii tale. Daca nu, se intelege.

    RăspundețiȘtergere
  12. Cel mai bine e sa n-ai sefi. Si pentru asta, e nevoie sa fii, la o adica si cel care centreaza, dar si ala de da cu capul ;)

    RăspundețiȘtergere
  13. Costin, asa e. :)

    Teo, e ideal asa cum spui. :)

    RăspundețiȘtergere