vineri, 6 mai 2011

Legile lui Murphy - 6



Nu cerceta aceste legi...

91. Nu arăta niciodată celor cu care joci că ştii să trişezi.

92. a. Dacă te aşezi la rând la o coadă scurtă, dintr-o dată ea va deveni foarte lungă.
b. Când astepţi la o coadă lungă, celor din spatele tau li se va propune să treacă la o coadă nouă şi scurtă.
c. Dacă pleci un minut de la o coadă scurtă, la întoarcere o vei găsi lungă.
d. Dacă te afli într-o coadă scurtă, oamenii din faţa ta îşi vor aduce rude, prieteni sau colegi care o vor transforma într-o coadă lungă.
e. O coadă care, judecând după persoanele aflate în afara clădirii, pare scurtă, este lungă înăuntru.
f. Dacă stai mult timp într-un loc, produci o coadă.

93. Nu încerca să calmezi pe cineva tocmai când este în culmea furiei.

94. Când oamenii sunt liberi să facă ceea ce vor, de regulă se imită unul pe altul.

95. Principiile birocraţiei:
1) Numai o birocraţie poate lupta cu o birocraţie.
2) O birocraţie poate supravieţui oricui.
3) Pentru a învinge birocraţia, fă ca problema ta să devină a ei.
4) Efortul cheltuit de o birocraţie în apărarea unei erori este direct proporţional cu mărimea erorii.
5) Dacă o idee poate supravieţui unei organizări birocratice şi este implementată, ea nu merită materializată.
6) Dacă există un mod de a amâna o decizie importantă, birocraţia - fie ea publică sau privată - îl va găsi.
7) Nu te lăsa niciodată prins între două birocraţii.

96. Confuzia creează slujbe.

97. Comitet: doisprezece oameni, făcând munca unuia singur.

98. Aceia care se opun cel mai mult participării la comitete sunt aleşi preşedinţi.

99. Progresul poate că a fost bun cândva, dar a durat prea mult.

100. Odată ce începe erodarea puterii, procesul ia un avânt extraordinar.



Sursa foto: www.pufosi.org

33 de comentarii:

  1. :)) faina dimineata , soare ...aer curat si Murphy ....mercic Cristi ! O zi buna iti doresc !

    RăspundețiȘtergere
  2. ah! am uita sa mentionez ca 93 si 94 sunt extraordinare! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Simpatice ala cu cozile:))

    Un week-end frumos.:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pe alea cu cozile le-am exersat din greu înainte de 89. Acum îmi permit să le ignor. E coadă? Ducă-se! Merg altundeva, unde nu e. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. O zi buna, Alm! :)

    @Fata care aduce ploaia: Week-end placut! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Mel, duca-se pe pustiu cozile! :D

    RăspundețiȘtergere
  7. neatza... noroc cu legile astea...ma mai trezesc la realitate. Sunt destul de buimaca azi...
    O zi frumoasa.
    Diseara ( de fapt pe la ora 16 ) o intind spre Bucuresti-Corbeanca...p-acolo :)

    RăspundețiȘtergere
  8. pisica aia din foto e de milioane , insa ca tot omul curios am vrut sa vaz si io ce e pufosi.ro ...si mi-a aparut un ecran alb pe care scria microsopic -soon!

    RăspundețiȘtergere
  9. 96 e foarte tare, mai ales... slujbe bugetare! =))

    RăspundețiȘtergere
  10. Salut Cristi !
    Off topic : Scuze Cristi pentru neatenţie , eu eram sigur că eşti în lista mea , nici nu am controlat să văd . Eu te citesc din google reader şi deaceea s-a creat confuzia .Acum te-am adăugat şi eu .
    Totuşi nu sunt chiar neatent cu prietenii , ai văzut ,trimit link-uri din postări cu recomandare .

    Mulţumesc că m-ai făcut atent şi scuze încă o dată .

    RăspundețiȘtergere
  11. Nu-i nimic, Sorin! Eu de-abia ieri te-am adaugat in lista mea. Nu e cazul sa-ti ceri scuze.

    RăspundețiȘtergere
  12. Iti multumesc pentru recomandari, Sorin! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Shayna, e dat naibii Murphy asta! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. 99 îmi place teribil! :))
    Weekend fain Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc frumos, Carmen! Week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  16. Ca de obicei, foarte adevarate mai ales ”Nu arăta niciodată celor cu care joci că ştii să trişezi.”

    Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  17. Alice, am constatat ca sunt valabile toate! :D

    RăspundețiȘtergere
  18. Intrebare intrebatoare : cum ai pus widgetul "Find us on Facebook"?

    RăspundețiȘtergere
  19. Costin, ti-am trimis un E-mail.

    RăspundețiȘtergere
  20. 97 - legea care se aplica in Romania de vreo cativa ani incoace.

    RăspundețiȘtergere
  21. este foarte frumos!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere