vineri, 20 mai 2011

Cuvinte-cheie (Keywords) căutate pe Google (1)

cautari amuzante pe Google cuvinte-cheie cautate Internet ce cauta romanii postare blog romanesc

Andera şi Shaman mi-au dat o leapşă foarte interesantă şi anume: care sunt cuvintele-cheie care aduc vizitatori pe blogul meu?
În afară de colegii din blogroll cărora le mulţumesc pentru comentariile lor, pe aici mai trec şi alţi internauţi datorită lui GOOGLE. Voi prezenta câteva din cuvinţelele magice datorită cărora oameni de bine (sper!) au ajuns pe acest blog.

1. cristi raraitu. Zile întregi v-aţi uitat şi puţine comentarii aţi postat. E bine şi aşa. :)

2. poze amuzante. Dacă nu vă amuzaţi acum atunci când?

3. pisici rockere. Muzica depăşeşte orice barieră.

4. gimnastica cu mazilu irina. Baftă la agăţat! Hainele în cuier...la sală...

5. leapsa. Şi mie îmi place. Până să încep blogăreala credeam că numai alergând se poate juca leapşa. Cât trăieşte omul învaţă.

6. ceva interesant sa pun pe facebook. Uită-te în altă parte sau mai citeşte o carte!

7. foaie verde laba gastii nu e pasarea ca porcul. INDUBITABIL.

8. mihai creu. Cred că este vorba despre Mihai Creţu, celebrul muzician român. Am ghicit bine nu-i aşa? :)

9. actorul din legile lui murphy. Eddie Murphy a jucat în alte filme. Sau te-ai referit la serialul "Law & Order" ?

10. constantin brncui. Baftă la şcoală!

Cine vrea poate să preia leapşa!

26 de comentarii:

  1. :)) imi place aia cu pisici rockere - mai ales cu e scris , si replica ta e de milioane .
    O zi buna Cristi ! merci de recomandare dar a fost shaman mai iute de mana cu leapsa ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Alm, multumesc. Am facut doar recomandari nu am dat leapsa la nimeni mai departe. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte tare, cand voi avea nitel timp, pentru ca acum suntem in inspectie de la minister, voi posta si eu cuvintele/expresiile prin care m-au gasit oamenii pe gugle! Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Te doare mintea! Actorul din legile lui murphy. Auzi!!! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Alice, am facut numai recomandari. Daca vrei poti sa postezi cand ai timp.:) Bafta la inspectie! :)

    Shaman, imaginatia e bogata. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Salut Cristi !
    ineresant şi da, m-ai făcut curios . Eu mă pricep la HTML-uri , scripturi , setări diverse gadget-uri şi widget-uri şi orice legat de setările blogului , am unul în wordpress (deci total diferit ca setări ,HTML , plugin-uri ) şi totuşi nu ştiu mare lucru despre cuvintele cheie . Acest domeniu nu l-am aprofundat deloc pentru că nu am bătut prea mult monedă pe statistici .
    Şi totuşi unde le găsesc ? În statistici la surse de trafic ? dacă acelea sunt nu am nimic deosebit acolo , toate sunt normal scrise/definite , majoritatea titluri ale postărilor şi într-adevăr Google mă găseşte după acele cuvinte ,majoritatea .

    RăspundețiȘtergere
  7. Salut, Sorin! Eu am facut doar recomandari la articole care mi-au placut, nu e musai sa preiei leapsa. Eu sunt inscris pe trafic.ro. Cred ca la surse de trafic gasesti cuvintele-cheie.

    RăspundețiȘtergere
  8. Erata: articolele, of course. :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Inainte de toate, ma bucur ca ai preluat leapsa! :D descoperi o groaza de chestii amuzante pentru ca oamenii au impresia ca numa' google vede. :))
    Numaru' 3 si numaru' 7 sunt absolut geniale! =))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Andreea, mi-a placut si mie sa descopar chestiile astea amuzante! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. :)) Ah! E tare aia cu Murphy din legile lui Murphy...


    Sorin, le gasesti si la statisticile din blogger:
    Statistici- Surse de trafic- in josul paginii gasesti cuvinetele cheie.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu se putea fara Murphy, Scaietina!

    RăspundețiȘtergere
  13. Am primit-o si eu de la Shaman, incerc sa ma conformez pana diseara.
    Week-end fain, am auzit ca ploua! :D

    RăspundețiȘtergere
  14. Claudia, week-end fain iti doresc! Atentie cu bicla pe ploaie! :D

    RăspundețiȘtergere
  15. iuuuui, fă bani cu blogul, dacă lumea te găseşte din motoare de căutare!:D

    RăspundețiȘtergere
  16. Pe toti ne gaseste lumea, Bianca! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. Foarte simpatica leapsa.
    Eu nu ma prea pricep la chestiile astea cu statisticile,dar oricand sunt deschisa sa invat ceva nou:)

    Multumesc pt recomandarea blogului.:)

    RăspundețiȘtergere
  18. Statisticile le gasesti la surse de trafic in blogul tau. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Pisici rockere? Ahahaha... foarte tare asta.
    Leapsa o voi prelua cam peste o luna, asa... cand incepe sa ma indexeze nea Google si pe mine :)

    O seara frumoasa, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  20. Cred ca se rezolva mai repede cu indexatul , Lillee.

    RăspundețiȘtergere
  21. La mine ajung cei care nu stiu de ce prietenul/prietena nu le mai raspunde la telefon. Unii doresc sa afle informatii despre ardeleni. Sa nu mai spun de romanticii care dau search la 'o plimbare de neuitat' :))

    p.s. eu o stiam "foaie verde laba gastii, ce-ai mancat de te-ai umflat?". Fraza folosita la fizica dupa ce profesorul isi da seama ca noi nu stiam cutare formula sau teorie... :))

    RăspundețiȘtergere
  22. Nu stiam varianta asta, Cristina! E haioasa! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. hehehe..totusi ma uit ca nu ai asa multi nebuni,doar 3 din cei 10 au fost scurtcircuitati la cap.. deci stai bine..

    la mine in medie din 350-400 vizite de pe organic search pe saptamana cam 50 sunt un pic dubiosi, cam 20 par psihopati iar cel putin 15 vin cu niste cautari de te doare mintea, gen cum fu asta la tine cu foaie verde laba gastii..

    asta saptamanal, deci potential de fun este enorm, daca iti diversifici temele articolelor si le dai "momeala", mori de ras

    RăspundețiȘtergere
  24. Mare e Gradina Domnului, Tibi. :)

    Bun venit pe aici!

    RăspundețiȘtergere