miercuri, 18 mai 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 5. THE BOSS

The boss!

"Miercurea fără cuvinte" a început pe blogul lui Carmen.

Sursa foto: www.photoforum.ru

51 de comentarii:

  1. Pai ce, nu au si cainii drepturi? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. "mana " soferului lasata peste portiera e ...fara cuvinte dintr-o imagine de asemenea fara cuvinte . Super! Cristi,o zi bestiala sa ai ! ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. E limpede, un proprietar mandru de masina lui, uite cum priveste el, semeţ ! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Ii mai trebuiau niste ochelari de soare si era perfect.;))

    p.s:Lasand gluma la o parte,unul din cainii mei se urca in dreapta si sta pe scaun cu centura pusa...asta cand masina e oprita.N am avut curaj sa experimentez asta si in timpul condusului.:D

    RăspundețiȘtergere
  5. Of course, Nicu! :)
    Tudor, o zi buna!
    Zina, bun venit pe aici!
    Fata care aduce ploaia, poza e facuta in Marea Britanie. Acolo soarele e cam scump la vedere. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)) Nu mai pot de ras... e prea tare :)) Parca ar fi motanul meu cand il bagam in masina. Se protapeste fix in bratele conducatorului...

    RăspundețiȘtergere
  7. Inseamna ca si motanului tau ii place sa circule cu automobilul. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. banuiam eu ca-i facuta undeva unde e volanul pe dreapta :))
    super faina imaginea!

    RăspundețiȘtergere
  9. :)) foarte tare:)) am mai vazut un tip cu caruta care avea un tricou pe care scria "F.B.I." pacat ca nu i-am facut poza:)))))

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce tare e catelul! Cred ca latra ceva injurios celui din stanga!:)) Numai bine Cristi, zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  11. aA, bun venit pe aici!
    Monica, trebuia sa-i faci poza! :D
    Alice, e un caine pasnic...pana intri in masina lui...:D

    RăspundețiȘtergere
  12. Am crezut că e la volan :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu, Zolty. Volanul e pe dreapta in Marea Britanie. :D

    RăspundețiȘtergere
  14. O convorbire amicală la semafor!

    RăspundețiȘtergere
  15. ..................................................
    :D

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte tare poza! Schimb de zâmbete la semafor.

    RăspundețiȘtergere
  17. Lumi, e tare de tot! Nu-i asa? :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Precis e o sedinta foto la semafor, Iulisa! :D

    RăspundețiȘtergere
  19. ce mai distractie daca in masina din prim plan ar fi o pisica ;))

    RăspundețiȘtergere
  20. S-ar perturba traficul instantaneu. :D

    RăspundețiȘtergere
  21. Printre atatia dobitoci care conduc, un caine e bine venit

    RăspundețiȘtergere
  22. Asa e, Mircea. Dar e doar copilot in Marea Britanie. :)

    RăspundețiȘtergere
  23. Soferul e atent! Cainele e doar copilot! :D

    RăspundețiȘtergere
  24. Super!Foarte amuzanta fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  25. Cristi , te salut !
    Pentru o clipă am crezut că este la volan , dar nu şi ce e dreptul lui sa fie încrezut atât timp cât are şoferul lui , poi . Vedetă , ce mai .
    Ştii mi-a amintit de "ţeapa" ce mi-am luat-o când o astfel de maşină a intrat în intersecţia în care nu aveam prioritate şi aşteptam cuminte să treacă el care s-a îndreptat vertiginos spre mine iar cel din stânga avea ambele mâini la ceafă . Îţi poţi imagina reacţia mea ?

    RăspundețiȘtergere
  26. Ramona, multumesc.

    Sorin, cred ca facea o gluma cel din stanga. :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Păi da , făcea o glumă şi cred că-i ieşea de fiecare dată , pentru că dura un pic până realizai că are de fapt volanul pe dreapta şi nu conduce el maşina . Oricum , ei aveau pe faţă un zâmbet larg tot timpul şi cred că s-au distrat teribil în ziua aia.

    RăspundețiȘtergere
  28. Asa e. Sunt putine masini la noi cu volanul pe dreapta.

    Iar daca asa se distreaza ei inseamna ca sunt defecti la cap. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Ii mai lipsesc ochelarii de soare si trabucul.

    RăspundețiȘtergere
  30. (astazi am ajuns si eu... pc-ul mi-a facut figuri!)
    Cool! ce emancipare! :))

    RăspundețiȘtergere
  31. super poza ..si mai ales cainele :)))

    RăspundețiȘtergere
  32. El e stapanul :)) Ce meserias e el...

    RăspundețiȘtergere