sâmbătă, 7 mai 2011

Hello! :)



- John, ai pus apă la peşti?
- Da, Sir, dar nici ieri n-au băut nimic!

- John!
- Yes, Sir!
- Nevastă-mea e acasă?
- Oh, no, Sir.
- Înseamnă că iar i-am pus-o lu' soacră-mea.

Sir şi John sunt la vânătoare pe domeniul castelului. John (privind prin binoclu înspre castel):
- Sir, cred că ar trebui să vă informez că doamna este în compania unui domn.
- Nu se poate, te înşeli. Doamna mi-a spus că primeşte o prietenă în vizită. Dă-mi şi mie binoclul...
Se uită spre castel, apoi îi spune lui John:
- Acest binoclu nu este suficient de puternic. Dă-mi puşca cu lunetă.

- John, du-te afară şi udă florile.
- Sir, dar afară plouă.
- Nu-i nimic, ia-ţi umbrela.

29 de comentarii:

  1. Ca de inceput de weekend: o piesea buna si niste bancuri sa ma amuzam:) Wknd fain!

    RăspundețiȘtergere
  2. amuzant:))) faina melodia o stiu :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Iulia, e un hit! :)

    Carmen, o zi frumoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Sir se urca pe cal invers, cu spatele in fata...
    John: - Sir, nu asa se urca pe cal!
    Sir: - Taci, ma! De unde stii tu, incotro vreau sa merg?

    RăspundețiȘtergere
  5. Mersi, Bianca! :)

    Florin, asta e umorul englezesc. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Lordul îşi întreabă valetul:
    - John, nu s-a întors încă soţia mea de la partida de călărit?
    - Încă nu, Sir, dar cred că trebuie să vină. Calul s-a întors de o jumătate de oră…

    RăspundețiȘtergere
  7. Sfarsit de saptamana cu tihna si relaxare sa ai ! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Misto de tot, Shayna! Calul gaseste drumul spre casa intotdeauna! :D

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut Cristi !
    Sursă inepuizabilă Sir şi John .Umorul englez dealtfel este fără limite.

    Weekend însorit !

    RăspundețiȘtergere
  10. Multam; de buna dispozitie Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut, Sorin! Un week-end frumos sa ai! :)

    Lumi, fara buna dispozitie suntem terminati!:)
    Sa ai o zi senina!

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe Cristi...
    Un weekend cu mult soare!

    RăspundețiȘtergere
  13. dupa o zi de treaba, numai bine pica...uite ca am ras, ras, ras...un sfarsit de saptamana dupa dorinta inimii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Foarte amuzante bancurile, mai ales ultimul! Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mersi, Alice! Eu fara bancuri sunt ca pestele fara bicicleta! :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Monica, asa uda John florile! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost zi cu Sir si John? Saracii pesti, ei beau vin, nu apa.

    RăspundețiȘtergere