joi, 5 mai 2011

La mulţi ani! :)

Păntru tonţi bărbaţii din lumeaaa largăăă! Se ştieee! Hai la mulţi ani! Destrăbălaţi-vă azi că e ziua noastrăăă! Haolicăăă, hurmăriţi videoul hăsta că nici nu ştiţi ce pierdeţi! :)

31 de comentarii:

  1. =)) GENIALA POSTAREA.
    N-am mai ras de mult cu asa pofta.:))

    La multi ani pt ,,tonti"barbatii sa fie!:))

    RăspundețiȘtergere
  2. @Fata care aduce ploaia: Asta e a doua postare pe ziua de azi! :D

    RăspundețiȘtergere
  3. la mulți ani,Cristi!
    Sunt de aceiași părere cu Lumi!
    O zi excelentă!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumiri fratelui nostru, Cristi , baiat de baiat pe sistem turbo ! La multi ani !

    RăspundețiȘtergere
  5. Adevar?:-? E adevarat ca esti barbat?:))

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))!
    ăolică mamăăăăăăă:)))))))))))))))))))))))))))))))))))
    l-am lăsat 2 minute, de-ajuns cât să râd, acum a devenit enervant:))))
    La mulţi ani:)))

    RăspundețiȘtergere
  7. Bianca, am mai avut o postare azi! :D

    RăspundețiȘtergere
  8. :)))) La multi ani! Fara numar, fara numar... :P

    RăspundețiȘtergere
  9. @Monica: :)

    @Shayna: Multumesc, multumesc! :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Mai Cristi si dupa aia mai vrem sa ne respecte fetele... Niste tarani, vorba lui Sararu, asta suntem în ochii lor!
    Hai sa traim!

    RăspundețiȘtergere
  11. Ha, ha, ha! Sa traim bine, Dan! :))

    RăspundețiȘtergere
  12. http://www.youtube.com/watch?v=okIWpWaM72I&feature=related
    Parca merge mai bine,:>.

    RăspundețiȘtergere
  13. La multi ani! Te asteapta o felie de tort la mine pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  14. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, mai bine o ascult pe Monica Tatoiu decat pe gunoaiele astea. Te salut.

    RăspundețiȘtergere
  15. Hai noroc cumetre ! Am baut azi-noapte de m-am pus in cap !!!

    RăspundețiȘtergere
  16. Christina, asa e. :)

    Minoki, o sa te vizitez azi. :)

    Costin, am glumit si eu. :)

    Bravo, Rares! :D

    RăspundețiȘtergere
  17. La Multi Ani si tie...da' fara videoclip :))
    Esti pa sistem sau ce? =))

    RăspundețiȘtergere
  18. Hmmm....toate ca toate da pana la manele! Numai bine! La multi ani ptr ERI!:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Zic si eu LMA pentru ieri, dar play zau ca nu dau :D Mi-e frica... Dar de Sf. Irina a uitat toata lumea??? Ca e mai veche decat Ziua Barbatului :D :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Irina, La multi ani! Cu o mica intarziere...Acum am aflat de Sf. Irina. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cristi, stiu. :) Si eu glumeam. :)

    RăspundețiȘtergere