miercuri, 11 mai 2011

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 4 - Priviri

Priviri - Sursa foto: ALEX MAZILU

Pentru detalii vizitaţi-o pe Carmen.

54 de comentarii:

  1. Primul pisoi îmi place..
    O zi însorită îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte frumoase pozele. te astept la mine pe blog sa votezi. Sincer, va fi foarte greu pentru ca sunt din ce in ce mai multe poze si din ce in ce mai frumoase.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, frumos,le stiu deja. Cainii sunt superbi. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Acusi vin, Minoki!

    Shayna, nu pot sa te contrazic. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. ”...............................................”
    (Recunoaște că e un comentariu mai lung decât data trecută. ;))
    Să reiau ideea: păi, dacă e ”Miercurea fără cuvinte” din partea celui care postează, normal e ca și comentariul să fie fără cuvinte.)

    RăspundețiȘtergere
  6. frumoase! mie imi plac si cainii si pisicele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. vor sa fie ascultati, atata tot. superbe imaginile. happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  8. Deja e miercuri!! Fain, inca un pic si vine sfarsitul de saptamana:) Zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Colonele, si mie imi plac porumbeii! :)

    Escu, bun venit pe aici! :)

    Alina, o zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. CE FRUMOSI SUNT TOTI!! Imi plac la nebunie!!!!

    Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  11. Salut Cristi !
    Parcă primul cătel (din stg.) pândeşte pisoiul care la răndul lui îl pândeşte pe cel din mijloc dar intr-un final se-ascunde că de , cine-i mai tare , el e doar mai smecher.
    Expresive fotografii !!

    RăspundețiȘtergere
  12. Salut, Sorin! Ai dreptate! Se urmaresc unii pe altii! Ca bloggerii! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Cate cuvinte intr-o miercure fara... cuvinte! ;))

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) noi nu ne urmarim precum cainele si pisica ...ce idei pe capul vostru ....:)))
    daca e sa le urmarim putin privirea....hmm Husky asta frumos are o privire clara care te cam ingheata ....pisica de sus e mai inteligenta decat alte pisici si te cucereste cu privirea....urmatorul ..cmm! are ochi dubiosi , ar avea el o bunatate ascunsa ...sar si multa diplomatie .....e cam complexat ca e urat . :)) iar abramburici-ul ala de jos parca cere mila si afectiune fara pic de demnitate .....
    na! ca m-am jucatz si eu putin cu pozele tale :)
    asta ptr ca imi plac pisicile si mai ales cainii .

    RăspundețiȘtergere
  15. Alex este un adevarat maestru al fotografiei, Alm. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Haha, cat de draguti sunt toti, pur si simplu nu pot sa aleg. Ma intreb de ce poasteaza lumea, in ultima vreme, atat de multe foto cu animalute??

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce ochisori frumosi are catelul husky:X

    RăspundețiȘtergere
  18. Irina, mie imi plac foarte mult cainii. :) Ii si tratez uneori. :)

    Mersi, Lumi. :)

    @fata care aduce ploaia: Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. ah! nici n-am contestat ! Am vazut ca sunt by Alex Mazilu , si sunt foarte reusite !:)

    RăspundețiȘtergere
  20. daca ar fi sa am un caine as alege husky sau malmut...mi se par extraordinari.

    RăspundețiȘtergere
  21. Unde locuiesti tu s-ar simti foarte bine datorita temperaturilor scazute. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Cu totii stim ca uneori o privire poate spune mai mult decat o mie de cuvinte.

    RăspundețiȘtergere
  23. Annya, sunt de acord cu tine.

    Mircea, multumesc. E meritul lui Alex Mazilu.

    RăspundețiȘtergere
  24. ai zis ca iti plac cainii si ....ii tratezi uneori ? doar uneori? :D
    nu de fiecare data ,cand sunt adusi ptr tratament ? :P

    RăspundețiȘtergere
  25. De fiecare data, Alm! :D

    Sunt frumosi cainii din rasa Husky, dar cam incapatanati, se-cret. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Pisooooi!! Iubesc pisicile la nebunie! :D
    O zi buna sa ai in continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Dar cum o fi sa te priveasca primul?

    RăspundețiȘtergere
  28. Bine, cum sa fie. Cainii din rasa lui sunt blanzi, chiar daca sunt mai caposi. :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Orice mutrita de caine sau pisica ma pune cu rotile in sus:)

    RăspundețiȘtergere
  30. Iubesc cainii si pisicile. O zi buna sa ai. :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Alex Mazilu are fotografii fantastice! Arta pura!
    Frumos le-ai combinat!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Mersi, Carmen! Dar tot Alex le-a combinat! :D

    O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  33. Te salut Cristi. Daca ai un aparat foto, fie el cat de slab, poti face chiar tu fotografii care sa vorbeasca de la sine. Pe cele de la Alex multi le stiu.
    Mie imi place tare prima pisica, e gata de atac. E tare haioasa.

    RăspundețiȘtergere
  34. Super, Cristi. Inspirata alegere. Te nominalizez si pe tine la minoki pe blog. :) ( armoniasimturilor.blogspot.com)
    O seara frumoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
  35. Ce-mi plac:X:X:X matzele alea sunt asa de scumpe:))

    RăspundețiȘtergere
  36. Costin, am postat si de-ale mele facute in Gradina Botanica Bucuresti cu telefonul mobil. :)

    Lillee, multumesc frumos! O seara faina! :)

    Monica, da pe caini nu-i vezi? :D Te pup! :)

    RăspundețiȘtergere
  37. Priviri absolut superbe ,fotografii deosebite ,felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  38. Am postat si fotografii de-ale mele facute cu mobilul la Gradina Botanica Bucuresti, Costin.

    Multumesc, Lillee. Si eu te-am nominalizat la Minoki pe blog. :)

    Monica, da cainii din poza nu-ti plac? :D

    RăspundețiȘtergere
  39. Frumosi dar in acelasi timp si periculosi...

    RăspundețiȘtergere
  40. Cainii din poză nu sunt deloc periculoşi. Din alte rase, poate.

    RăspundețiȘtergere