vineri, 18 iulie 2014

Connect-R — "Tren de noapte". VIDEOCLIP NOU (2014)

Connect-R melodie noua 2014 Tren de noapte videoclip nou hit ultima piesa official video YOUTUBE muzica dance Romania

Connect-R a lansat astăzi un nou videoclip oficial, pentru melodia "Tren de noapte".
Enjoy!

Connect-R - Tren de noapte (Official Music Video)



Connect-R - Tren de noapte (Radio Edit)
Muzica si text : Stefan Mihalache (Connect-R), Razvan Matache, Florin Buzea
Editor: Roton Music Publishing
© & (P) ROTON 2014
Regizor: Dan Petcan
DOP: Bogdan Filip
RotonMusicTV (YouTube)

Photo Courtesy of CONNECT-R OFFICIAL (Facebook)

10 comentarii:

  1. Nu suna rau...o noua versiune pentru Vara nu dorm :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E genul muzical abordat de Connect-R, nu putea suna altfel. :)

      Ștergere
  2. Îmi place, Cristi, videoclipul melodiei "Tren de noapte". M-am bucurat că l-ai împărtăşit cu noi. Şi melodia îmi place. Connect-R îmi place cum cântă, îmi place foarte mult timbrul său vocal, aparte şi foarte plăcut.
    Un week-end superb îţi doresc, Cristi şi numai bucurii! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. e tare dragut! imi place, recunosc! :)
    seara faina!

    RăspundețiȘtergere
  4. of! "Dieses Video ist in Deutschland leider nicht verfügbar, da es Musik enthalten könnte, über deren Verwendung wir uns mit der GEMA bisher nicht einigen konnten."...
    dar... am reusit sa deschid Connect-R - Tren de noapte (Radio Edit) . O piesa tare tare draguta! imi place mult de tot! textul simpatic si melodia ce îmbie la dans... va fi precis un hit al acestei veri!
    ma bucur mult ca mai áflu pe la voi cum evolueaza muzica româneasca. Pe Connect-R l-am recunoscut de a emisiunea aceea pentru copii talentati, in care a facut parte din juriu. Am vazut cateva videoclipuri pe youtube si m-am amuzat copios! Talentati copii!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a lui Connect-R! :)
      Nu stiu ce s-a intamplat in aceasta saptamana cu YouTube...
      N-am putut sa vad ieri un clip cu Nadia Comaneci postat de TVR (Televiziunea Romana)!

      Ștergere
    2. am impresia ca întreg sistemul google functioneaza mai ciudat... Pe blogspot am avut zilele acestea desemenea probleme, spre exemplu nu am putut deschide pagini pe care le vizitez frecvent, sau au disparut comentarii... Tja. Canicula o fi de vina :))))))
      un weekend cat mai placut iti doresc!

      Ștergere
    3. Inseamna ca este revizia de vara. :))) Weekend placut!

      Ștergere