miercuri, 16 iulie 2014

MELODIE NOUĂ: Alexandra Stan — "Dance" (2014)

Alexandra Stan Dance melodie noua iulie 2014 ultima piesa new single official song muzica YOUTUBE
Alexandra Stan - Dance (piesă nouă oficială, 16.07.2014) / Foto: Dimitri Caceaune

Alexandra Stan a lansat astăzi în mediul online o nouă melodie, intitulată "Dance". Piesa este disponibilă pe iTunes pentru fanii din Japonia ai cântăreţei române.

Ascultă aici, Alexandra Stan - "Dance" (Official Single)!
https://soundcloud.com/alexandrastanr/alexandra-stan-dance-official-single
by Alexandra Stan (SoundCloud)

Following the release of her latest single "Cherry Pop", Romanian singer-songwriter Alexandra Stan doesn't rest at all and she has ready another one.
The next single is called "Dance" and it was released on iTunes (Japan) on July 16th. It's confirmed as the third promotional track from her upcoming second studio album and follow-up to the successful debut "Saxobeats", released in 2011.
This time the singer returns to a more pop sound with electronic touches and the famous sax, slightly softened, and Stan moves away from the K-Pop experiment used in her latest single. A very radio-friendly-saxobeats-song!
by Alexandra Stan (YouTube)

UPDATE 18.07.2014. Alexandra Stan - Dance [Official Video]



by Alexandra Stan (YouTube)

Photo Courtesy of Dimitri Caceaune photography (Facebook)

4 comentarii:

  1. Este frumoasă melodia. Frumos îşi răsplăteşte, Alexandra Stan, fanii japonezi. Mi se pare că ei au urcat-o în topurile lor până la primul loc, cu melodia "Cherry Pop" într-un timp foarte scurt de la lansare! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ştiu ce scrie pe net despre asta, Cristi, nu am verificat ştirea, eu am auzit cele menţionate de mine mai sus la radio imediat după lansarea melodiei şi după ce am ascultat-o în premieră aici la tine de aceea nici nu ştiu prea bine ştirea. Din nefericire pentru mine, nu prea am timp de net, deşi tare mult mi-ar plăcea. Dar îmi revin eu, căci, în ultima perioadă toate îmi merg anapoda, mi-am luat prea multe angajamente şi greu le fac faţă. Culmea este că, îmi şi place aşa, că mă ţine în priză! :)))

      Ștergere
    2. Si eu aflu multe de la radio, TV etc., dar nu scriu toate detaliile referitoare la un subiect pt. ca deseori postarile mele sunt copiate si publicate prin diverse locuri.
      Si nu-mi place sa fac munca altora care sunt angajati si platiti sa scrie articole.

      Ștergere