joi, 17 iulie 2014

Giorgia — "Io fra tanti". VIDEOCLIP NOU (2014)

Giorgia melodie noua videoclip 2014 Io fra tanti ultima piesa muzica official video YOUTUBE melodii hit albumul Senza paura

Giorgia a lansat recent un nou videoclip oficial, pentru melodia "Io fra tanti". Piesa este al patrulea single extras de pe albumul "Senza paura" al celebrei artiste italiene, care a apărut pe piaţa muzicală în noiembrie 2013.
Vizionare plăcută!

Giorgia - Io fra tanti (Official Video)



Music video by Giorgia performing Io fra tanti. (C) 2014 Sony Music Entertainment Italy S.p.A.
by GiorgiaVEVO (YouTube)

Photo Courtesy of Giorgia (Facebook)

4 comentarii:

  1. Ce voce plăcută are Giorgia! Îmi place mult. Dar şi melodia îmi place.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut cunoscută noua ei melodie. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-am fost ruşine să-ţi spun, Cristi şi sper să nu te superi c-o fac acum. Este pentru prima dată când am auzit de Giorgia şi asta cu ajutorul tău şi doar dacă în ultimii aprox. trei ani de când te citesc ai mai postat melodii ale sale şi am uitat eu, dar tot cu ajutorul tău aş fi descoperit-o şi îţi mulţumesc mult, Cristi. M-am bucurat că ne-ai făcut-o cunoscută, celor care n-o ştim. Am mai căutat pe YouTube, melodii ale sale. Chiar îmi place vocea ei foarte mult. :)

      Ștergere
    2. O stiu de la radio, am ascultat-o prima data acum vreo 20 de ani intr-un duet.

      Ștergere