marți, 8 iulie 2014

MELODIE NOUĂ: Pepe feat. Arando Marquez — "E Vara Mea". VIDEOCLIP NOU (2014)

Pepe a lansat ieri oficial un nou videoclip, pentru melodia "E vara mea", în emisiunea "Neatza cu Răzvan şi Dani" de la Antena 1. Piesa este interpretată în colaborare cu Arando Marquez.
Enjoy!

Pepe featuring Arando Marquez - E Vara Mea (Videoclip Oficial) New Single 2014



Videoclipul oficial al piesei "E Vara Mea", colaborarea lui Pepe cu Arando Marquez, Connect-R si toata echipa de la Rappin' On Production. 2014
Artisti: Pepe (Ionut Nicolae Pascu), Arando Marquez
Compozitie: Connect-R (Stefan Mihalache), Adrian Cristescu
Versuri: Connect-R (Stefan Mihalache), Adrian Cristescu
Producator: Pepe Latin Music
Regizor: Dan Petcan
DOP: Bogdan Filip
Filmat la The Brick - Paradisul Verde - Corbeanca
(C) & (P) Pepe Latin Music
by Pepe Latin Music (YouTube)

4 comentarii:

  1. Este frumoasă melodia, Cristi, iar videoclipul plin de veselie şi culoare.
    Îţi mulţumesc mult că ne-ai făcut-o cunoscută. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare bine ca ti-a placut cea mai noua melodie a lui Pepe din 2014! :)

      Ștergere
  2. Sa sti cand sa te retragi in plina glorie stiind precis ca in urma ta vor ramane piese nemuritoare , este o arta dar mai ales o dovada de bun simt . Pepe dovedeste ca nu are nici pe una dar nici pe cealalta asa cum foarte bine glasuia mai nu stiu cand Zavoranca ! Nu putea frate sa traisca din pomenile trecutului ...din amintirea si interpretarile lui alea vechi cere sant vechi insa nu invechite ? Slabutz , slabutz....nu mai este acelasi tip exploziv , nu mai este acelasi " latino " , a ramas exact cum spune fosta sa jumatate : " un tigan cu pretentii d e artist ". Onorate Cristi Milla ...sa nu te superi insa eu , n-am facut altceva decat sa-mi exprim o parere alaturand acesteia si ....parerea Oanei Zavoranu . S-o auzi pe fosta soacra cum vorbeste despre Pepe....distractie garantata , ca la " usa cortului " !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E diferita melodia intr-adevar comparativ cu ce canta Pepe de obicei.

      Ștergere