vineri, 11 iulie 2014

Maga şi Tudoran feat. Aylin Cadîr — "Dezbrăcaţi". VIDEOCLIP NOU (2014)

Maga si Tudoran feat Aylin Cadir Dezbracati videoclip nou 2014 Official Video YOUTUBE melodie noua ultima piesa muzica romaneasca
Maga & Tudoran feat. Aylin Cadir - "Dezbracati" (videoclip nou, 2014)

Gabi Maga şi Cosmin Tudoran au lansat astăzi oficial un nou videoclip, la emisiunea "Neatza cu Răzvan şi Dani" (Antena 1), pentru melodia "Dezbrăcaţi" care este interpretată împreună cu Aylin Cadîr.
Vizionare plăcută!

Maga & Tudoran feat. Aylin Cadir - "Dezbracati" (Official Video)



Maga & Tudoran featuring Aylin Cadir - "Dezbracati" (Video) by Cat Music
Muzica: Gabriel Maga / Cosmin Tudoran
Text: Gabriel Maga / Cosmin Tudoran / Cristina Bălan
YouTube

Sursa foto: Maga & Tudoran (Facebook)

4 comentarii:

  1. Îmi place mult , videoclipul melodiei "Dezbracati", foarte reuşit.
    E clar că ei nu sunt certaţi,( glumesc desigur), de-aia nu sunt dezbrăcaţi, căci pe plajă sunt bine îmbrăcaţi şi tare frumos se mai joacă de-a v-aţi ascunselea. :)))
    Melodia de asemenea, îmi place foarte de mult, ştiu că mă repet, dar nu cred că strică s-o mai spun încă o dată.
    Îţi mulţumesc mult, Cristi că ne-ai făcut cunoscut videoclipul melodie "Dezbracati".
    Un week-end superb îţi doresc, Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, la fel! Asa a scris cineva azi si au copiat altii mecanic pe site-urile lor. Numai ca protagonistii din clip se joaca "de-a baba oarba". :)

      Ștergere
    2. :) Bine mai zici, Cristi. Uite, că şi eu am făcut această confizie şi crede-mă te rog abia acum realizez greşeala pe care am făcut-o. Doar m-am jucat destul de mult în copilărie, cu amicii de pe uliţa noastră. Ufff, de mult nu l-am mai jucat, poate de-aia am greşit. :)))

      Ștergere
    3. A trecut mai mult timp de cand am jucat eu, sunt sigur. :)) Probabil autorul articolului respectiv a copilarit cu computerul si nu cunoaste aceste jocuri. :))

      Ștergere