miercuri, 4 ianuarie 2012

Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 38. Infinity Pool, Singapore

Infinity Pool, Singapore

Photo: The infinity pool at Marina Bay Sands resort, Singapore
Source: National Geographic

Visit Carmen for more pictures.

Wordless Wednesday - 9. A protective girlfriend

58 de comentarii:

  1. "Infinitul este locul unde se produce ceea ce nu se poate întâmpla." Nu ştiu cine a spus asta, dar mi-a plăcut! :D Fotografia ta, de asemenea :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Uite ca in Singapore se intampla! As fi vrut eu sa fie fotografia mea. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos, cred ca-ti da o senzatie uimitoare :)

    Cu siguranta am sa fac un articol despre infinity pool ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca ti-am dat o idee. Bun venit pe aici, AlexD! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu sincer nu as putea sa stau intr-o piscina ca asta ..in general nu prea pot sa stau in nici o piscina din cauza ca nu stiu sa inot si daca mai adaugi la asta si frica de inaltime deja un astfel de loc e prea periculos pentru mintea si sanatatea mea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cris-Mary, mi se pare ca piscina din imagine are adancime mica. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. incredibil loc...parca ar fi deasupra lumii...

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce mi-ar plăcea să mă bălăcesc şi eu acolo!... :)))

    RăspundețiȘtergere
  9. O realizare arhitectonică de excepţie ...
    Imaginea, aidoma!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  10. @pandhora: Singapore e acolo, deasupra... :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Rapparu: La anul, pt. ca pe anul asta deja mi-am programat calatoriile. :))

    RăspundețiȘtergere
  12. Grozav! As pierde cateva zile acolo! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. wow ! a aproape la fel ca raul care trece prin satul bunicilor mei :)). lasand gluma la o parte, e superb .

    RăspundețiȘtergere
  14. @Diverse: Si eu, mai multe zile chiar! :))

    RăspundețiȘtergere
  15. AlinGeorgeBV, te simti la bunici ca in Singapore! :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cristi , total adevarat. Majoritatea populatiei, unde locuiesc bunicii mei,sunt din singapore, india, si irak . spun si irak, ca pana si copii cand se joaca, au la ei bricege, obiecte contondente. singurul dezavantaj este ca , ploaia. de aceea sunt si indienii. Cei din singapore, se oftica pe indienii, ca astia cheama ploaia, si vine la ei. Satul nu este prea mare, dar ploua numa la indienii. chiar au si zis unii mama ce ploua la indienii astia, la noi la singaporeni seceta secetaaaa. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Inseamna ca niciodata nu te plictisesti cand te duci la bunici! :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Spectaculos si...da, si curat! Ce am vazut pana acum din Singapore demonstreaza ca e o curatenie exemplara pe-acolo. Excelenta fotografia aleasa!

    RăspundețiȘtergere
  19. Mirela, am vazut un documentar mai demult despre Singapore. Daca arunci o hartie pe jos esti amendat cu 100 de dolari. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Mama, ce doza de inspiratie as mai avea acolo... Just oau!

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu , nu ai cum sa te plictisesti. Satul bunicii era asa de sarac, ca la ei acolo gainile se oua numa coaja, erau saraci rau , ca acolo in sat pompierii nici ei nu faceau nota discordanta, ei saracii aveau pistoale cu apa...asa saraci erau ca in sat dupa ploaie aparea curcubeul alb negru:D asa ca spunemi matale cum as putea sa ma plictisesc acolo ? =)

    RăspundețiȘtergere
  22. Mda, cam trista povestea satului...

    RăspundețiȘtergere
  23. La multi ani! SI LA INALTIME SI INFINITA...DE EFECT!

    RăspundețiȘtergere
  24. wow...daca ma inviti la piscina ....vin cu siguranta:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Teribilă chestie. Pe cât de mult îmi place să înot, pe atât de mult nu suport înălțimile, așa că nu-i invidiez pe ăia ! Sunt convinsă că înotătorii sunt în siguranță, da'impresia artistică e ”nașpa” !

    RăspundețiȘtergere
  26. Incredibil locul acela. Mi-ar place să fiu acolo pentru o zi.

    RăspundețiȘtergere
  27. Buna Cristi!
    Superb locul acela!
    Zi excelenta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  28. Interesant locul acela !
    Este o atracție,dar nu pentru mine :(!
    Peisajul care se vede de acolo din piscină este impresionant !

    RăspundețiȘtergere
  29. ce de locuri minunate pe lumea asta :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Uimitoare piscina. Ce mi-ar mai placea sa stau si eu in acea piscina si sa privesc lumea de sus! :)

    O seara cat mai frumoasa iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  31. Ce faină ar fi şi la noi o baie în Mureş acum în plină iarnă. Dar îs prea bătrân şi zice-se că am mai multă minte (nici vara nu mai fac baie în Mureş că dacă IO nu-mi grijesc coloana vertebrelor, cine s-o facă?)

    RăspundețiȘtergere
  32. O fi faină, dar nici eu n-aş încerca pe vremea asta, abbilbal! :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Superba priveliste!
    O seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  34. Oau! Superb!... Fără cuvinte am rămas..
    Seara frumoasă de miercuri vă doresc! :)

    RăspundețiȘtergere
  35. cu siguranta este o senzatie fantastica sa te balacesti în ... nori :)) Happy WW! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  36. ce tentant poate fi locul ăla!!!
    o seară faină, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  37. E nebunie ce se intampla la unii. Fac tot ce vor, daca au finante si ambitii.

    RăspundețiȘtergere
  38. La multi ani, Cristi!

    Iubitorii de adrenalina vor alege cu siguranta balaceala in Singapore, la inaltime. :lol:

    RăspundețiȘtergere
  39. Pentru doritorii de aventura si adrenalina, exista aici o multime de posibilitati .

    RăspundețiȘtergere
  40. As zice mai degraba ca e vorba de relaxare...

    RăspundețiȘtergere