marți, 17 ianuarie 2012

FOTOGRAFII UIMITOARE: Nas în nas cu urşii polari



Daily Mail publică o serie de fotografii uimitoare cu mai mulţi urşi polari, surprinşi de la numai câţiva zeci de centimetri.

Francezul Joe Bunni a realizat fotografiile în Canada, purtând doar un costum de scafandru şi o mască de respirat.

Fotograful de 57 de ani îşi aminteşte că, în două ocazii, s-a apropiat atât de mult de urşii polari, încât aceştia au atins obiectivul camerei foto cu botul.

"Am încălcat orice regulă de siguranţă şi am devenit prea încrezător în mine, în ceea ce priveşte relaţia cu aceste animale extraordinare. Una dintre întâlniri nu a decurs cum trebuia, iar ursul a devenit agitat şi a început să mormăie. Animalul a atacat şi aproape că mi-a dezintegrat barca", rememorează Bunni una dintre întâmplările mai puţin plăcute din expediţia canadiană.

Francezul, care lucrează ca dentist în Paris, a început să fotografieze urşi polari în 2009, în ciuda opoziţiei soţiei sale, scrie Daily Mail. "La un moment dat, m-am scufundat complet sub apă, doar camera foto rămânând la suprafaţă. Un urs polar s-a apropiat, probabil crezând că reflexia lui este un alt urs polar. A atins camera foto, după care s-a întors, dându-şi seama că nu era vorba despre un seamăn al său", îşi aminteşte Bunni o altă întâmplare din Canada.





Sursa: Gândul

13 comentarii:

  1. Mare curaj are omul ăsta! Dar aşa văd şi ochii noştri ceva interesant! Super :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Da... Asta-i tot ce mi-am dorit o viaţă întreagă... :)))

    RăspundețiȘtergere
  3. wow...se vede treaba ca era un urs destul de bun:))). superbe...

    RăspundețiȘtergere
  4. Ştii ce mă gândesc ? urşii au fost atât de surprinsi de gestul curajosului încât nu au reacţionat , o vreme , deajuns pentru a-i poza . Oricum , curajul omului este de necontestat .

    Te salut Cristi !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut, Sorin! Unul din ursi a reactionat la un moment dat, aproape ca i-a distrus barca.

      Ștergere
  5. Un act de curaj din partea fotografului, iar pozele sunt uimitoare Cristi!

    RăspundețiȘtergere