marți, 10 ianuarie 2012

Râsul este sănătos!

- Doctore, am voie să beau bere? întreabă un alcoolic.
- Doamne fereşte! răspunde doctorul. Asta v-am interzis de acum doi ani.
- Da, dar mi-am închipuit că medicina a mai făcut progrese…

- Alo!
- Da.
- Vino până la noi!
- De ce?
- Nu mai merge imprimanta!
- Ce nu face?
- Nu mai are curent!
- Cum?!
- Da, nu mai are curent!!
- Cum aţi observat că nu are curent?
- Imi apare pe calculator.
- Ce??!!
- Imi apare pe calculator mesajul: “current printer is unavailable”.

O profesoară a cerut elevilor să spună o povestire cu morală. Bulă povesteşte:
- Tatăl meu mi-a povestit despre matuşa Ana… Matuşa Ana era inginer de aviaţie în război, iar avionul ei a fost lovit. A trebuit să aterizeze forţat pe teritoriul inamic şi tot ce avea la ea era o sticlă de pălincă, o puşcă şi o sabie.
- Continuă, spuse profesoara intrigată.
- Matuşa Ana a baut toată pălinca pentru a se pregăti… apoi a aterizat în mijlocul a 100 de soldaţi inamici. Ea a omorat 70 dintre ei cu mitraliera până s-au terminat gloanţele. Apoi a mai omorat 20 cu sabia pînă s-a tocit lama. Pe ultimii 10 i-a omorât cu mâinile goale.
- Dumnezeule mare, spuse profesoara îngrozită, şi care ţi-a zis tatăl tău că este morala?
- Stai departe de matuşa Ana când e beată!

Alinuţa:
- Mamă, un băiat m-a bătut azi la şcoală!
Mama:
- Da? Şi poţi să-l identifici?
Alinuţa:
- Sigur că da, am o ureche de-a lui în ghiozdan.

O raţă intră într-un bar :
- Aveţi pâine?
- Nu, răspunde barmanul.
- Aveţi pâine?
- Nu!
- Aveţi pâine?
- Nu, nu si iar nu!
- Aveţi pâine?
Barmanul, înfuriat la culme :
- Dacă mă mai întrebi o dată dacă avem pâine, te iau de cioc şi ţi-l bat în cuie pe bar! Să vedem atunci!
- Aveţi cuie?
- Nu.
- Aveţi pâine?



12 comentarii:

  1. WOW: Mătuşa Ana aia făcea adevărate ravagii!!! :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Aoleu ! Bine că mi-ai spus, am și eu o mătușă Ana ! Pe bune ! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Am uitat ceva important, e drept că off topic:
    programul meu de statistici mi-a semnalat că te afli în topul comentatorilor blogului ARTE @ Zinnaida pe anul 2011. Îți mulțumesc foarte mult și sper să nu te dezamăgesc nici în 2012 !
    O zi frumoasă !

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu multă plăcere, Zina! Mulţumesc şi eu pentru vizite!

    O zi bună! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imprimanta fără curent este un impediment pentru orice persoană dornică de muncă! =))))

    RăspundețiȘtergere