joi, 5 ianuarie 2012

VIDEO. O femeie din SUA l-a impuscat mortal pe barbatul ce incerca sa intre in locuinta ei dupa ce operatorul de la 911 i-a spus "fa ce trebuie pentru a-ti apara familia"

O adolescenta din Statele Unite, mama unui baietel in varsta de trei luni, l-a impuscat mortal pe un barbat ce incerca sa intre in casa ei dupa ce operatorul de la serviciul de urgenta 911 i-a spus ca are voie sa foloseasca forta pentru a se apara, transmite ABCNews. Sarah McKinley (18 ani) l-a ucis cu un singur glont pe Justin Martin, in seara de 31 decembrie, dupa ce acesta a intrat in locuinta femeii din Blanchard (Oklahoma).

inchide
Foto: Captura ABC News

Potrivit ABCNews, barbatul a incercat sa intre in casa femeii la doar o saptamana dupa ce sotul acesteia murise de cancer.

Martin ar fi mers la locuinta lui McKinley chiar in ziua inmormantarii sotului acesteia, pretinzand ca este un vecin, insa femeia nu i-a deschis usa. La 31 decembrie, Martin si un complice s-au intors si au incercat sa intre in casa.

Femeia i-a auzit si a sunat imediat la numarul pentru situatii de urgenta, in timp ce s-a inchis in dormitor impreuna cu fiul sau in varsta de trei luni. "Am doua arme la mine - e OK sa-l impusc daca intra pe usa?", l-a intrebat McKinley pe operatorul de la serviciul 911. Femeia avea asupa ei o pusca si un pistol.

"Nu pot sa-ti spun ca poti sa faci asta, dar fa ce trebuie sa faci ca sa-ti aperi bebelusul", i-a spus operatorul dupa ce McKinley a repetat intrebarea. Femeia speriata a stat la telefon 21 de minute cu operatorul, in timp ce cei doi intrusi au spart usa si umblau prin locuinta.

Ulterior, Martin a spart usa dormitorului si s-a repezit la femeie avand in mana un cutit de vanatoare, moment in care femeia l-a impuscat mortal cu un singur glont.

Postul de televiziune News 9 a relatat ca politia l-a descoperit pe intrus prabusit peste canapeaua pe care McKinley a folosit-o ca sa blocheze usa.

Politistii au declarat ca McKinley a folosit forta in mod justificat.

Complicele lui Martin, Dustin Stewart, a fugit din locuinta in momentul in care a auzit focul de arma. El s-a predat politiei si a fost acuzat de spargere de locuinta.
Sursa: hotnews.ro

19 comentarii:

  1. Cati dintre noi ar fi dat dovada de un asemenea curaj, mai ales femeie fiind?

    Toate respectele mele pentru aceasta femeie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare! Mi se pare corect şi fără remuşcări.

    RăspundețiȘtergere
  3. Alex, curajul si stapanirea de sine se simt in vocea ei.

    RăspundețiȘtergere
  4. Profesionist în viaţă, de acord cu tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Era in legitima aparare, altminteri o omorau si pe ea si pe copilul ei! Pentru a-mi apara copilul cred ca asi fi facut la fel! Sincer!

    RăspundețiȘtergere
  6. Sunt de aceeasi parere cu Melly, femeia se afla in legitima aparare. Insa sincera sa fiu, eu daca ma aflam in locul ei, nu cred ca as fi avut curajul ei, la cat de timida si emotiva sunt si cred ca e de rau aceasta caracteristica a mea in astfel de situatii...

    O seara superba iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Stefania, in asemenea momente uiti de emotivitate. O seara placuta! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot respectul pentru curajul și stăpânirea de sine a femeii! Trist ce i s-a întâmplat, dar totul e bine, când se termină cu bine! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa e legea aici, daca te gasesc pe proprietatea mea, am dreptul sa te impusc, adica si daca intri pe drive way si eu te somez sa pleci si nu pleci, am dreptul sa te impusc.

    RăspundețiȘtergere
  10. @windwhisperer: Asa am zis si eu! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Era in legitima aparare si a procedat asa cum trebuia. Cu toate astea cu siguranta va ramane marcata..

    RăspundețiȘtergere
  12. Bravo ei, tot respectul! Sunt in totalitate de acord cu ce a facut si sincer, nici mie nu-mi lipseste curajul. Aviz amatorilor! :D

    RăspundețiȘtergere
  13. Şi totuşi e trist că se întâmplă aşa ceva.
    Bine i-a făcut derbedeului.

    RăspundețiȘtergere