luni, 6 iunie 2011

Rupe-i mâna!

Azi dimineaţă când am trecut prin piaţă să cumpăr nişte fructe, am asistat la o scenă interesantă. Un hoţ de buzunare a încercat să fure portofelul unei doamne. Aceasta a început să ţipe după ajutor, iar un tânăr a intervenit imediat imobilizând hoţul. Cineva revoltat din preajmă a strigat: Rupe-i mâna!!!

Pe loc mi-am amintit o replică din filmul "Columna". Numai replica respectivă are legătură cu ce s-a întâmplat în dimineaţa aceasta. :))



Irina Costin Claudia Shayna Schtiel Iulia Ramona Cristi Pescarul

29 de comentarii:

  1. Stii ce ma deranjeaza si m-a deeranjat pe mine in RO? Faptul ca cei din jurul tau se cred stapani pe tine, ti se dicteaza ce sa faci, vecinii tipa, urla la tine, soferii, vanzatorii, toata lumea. Eu sunt eu si sunt stapana mea, nu te deranjez, nu urla la mine. Cum sa ii rupa mana? Fac ei legea? NEBUNI!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai daca doamna era in varsta si lumea era foarte revoltata ca hotul tocmai de la batrana vroia sa fure.

    RăspundețiȘtergere
  3. Si nu i-a rupt mana? Astia asa ar merita, pe bune.

    RăspundețiȘtergere
  4. De acord cu Lillee. Eu i-as bate pe astia sa le sune apa in cap! Multi ar spune ceva gen "domne, sunt si ei saraci si infometati bla bla" sau mai stiu io ce alte asemenea scuze. Sincer prea putin ma intereseaza scuzele. Eu muncesc pentru banii astia, iar tu vii si mi-i iei pur si simplu. Da, i-as bate pe astia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Legea talionului...multi ar fi schilozi daca s-ar aplica..Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai sa ramana schilozi daca nu-si tin mainile unde trebuie. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. of,of cum fura el ...nu a auzit ca cei de la guvernare urasc concurenta. ce a fost in capul lui?

    RăspundețiȘtergere
  8. O Doamne....nu mi-ar placea sa asista la asa o scena...cred ca e traumatizant psihic

    RăspundețiȘtergere
  9. Rupe-i mana ca rupe-i mana, dar ce frumos bat tobele in fundal. Coloana sonora de pe vremea noastra!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ha, ha, ha! Ma bucur ca ti-a placut coloana sonora, Gabi! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Clar ca merita asta! Unii muncesc de nu mai stiu de capul lor pentru bani...

    RăspundețiȘtergere
  12. Si eu am trecut printr-o astfel de situatie intr-un magazin . si zău că mi-as fi dorit sa-i rupă cineva mâna in acel moment

    RăspundețiȘtergere
  13. Tocmai ce se disponibilizeaza 10.000 de cadre din sistemul administrativ. Politisti si jandarmi.

    RăspundețiȘtergere
  14. Buna seara Cristi.
    Sunt de acord cu furia oamenilor. Ii inteleg si in nici un caz nu ii condamn.

    RăspundețiȘtergere
  15. Ma mir ca cineva a sarit in ajutorul batranei. Chiar e o surpriza placuta.

    RăspundețiȘtergere
  16. Costin, asta ne mai trebuie. :)
    by Cetateanu, bun venit pe aici! :)
    ANM, se mai intampla uneori. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Bine ii facea. Asa se mai gandea inainte sa repete fapta!!

    RăspundețiȘtergere
  18. Rupe-i mana, da-i la geoale!! :)) Da' nu care cumva sa fi sarit si el in problema. Noooo, mai bine stam si ne uitam ca la spectacol, eventual scoatem si o punga de seminte.

    RăspundețiȘtergere