miercuri, 1 iunie 2011

1 IUNIE. Miercurea fără cuvinte (Wordless Wednesday) - 7. Don't drink and drive

1 iunie La multi ani tuturor copiilor Ziua Copilului

Pentru detalii vizitaţi-o pe Carmen.

La mulţi ani tuturor copiilor!

48 de comentarii:

  1. Bună dimineața într-o zi de iunie! :) Fără multe cuvinte azi :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bună Cristi!
    La mulți ani tuturor copiilor!
    O zi superbă îți doresc!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bestiala alegerea imaginii ! :)))) La multi ani copilului din tine ! :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cred ca suc are voie sa bea :) La multi ani tuturor copiilor

    RăspundețiȘtergere
  5. Buna, Dana! :)

    O zi faina, Elena! :)

    La multi ani si comorilor tale, Alm! :)

    Mircea, cred ca da. :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Cat rooozzzz!! Am orbiiit!!! Ma duc sa-mi pun ochelarii de soare ca sa iti pot spune "La multi ani!" de Ziua Copilului :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha, ha, ha! La multi ani, Irina! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Stil de viață!Să trăiască copii,să crească mari în liniște!

    RăspundețiȘtergere
  9. aha acum inteleg de unde pasiune femeilor pentru SUV, sunt pregatite de mici pentru ce va urma :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Uite ca la asta nu m-am gândit! :D

    RăspundețiȘtergere
  11. -ce vrei să te faci când vei fi mare?
    doctoriţă!
    să am o maşină scumpă
    să fiu mai înaltă ca blocul...
    -dar dacă vei fi atât de înaltă, cum vei intra în casă?
    cine are nevoie de casă, când are norii?
    o să-i aranjez în funcţie de mărime,
    când se lasă seara, voi ţine cu dinţii soarele acolo
    să ne lase să stăm mai mult afară!
    - pă dacă nu o să mai intrii în casă, de ce să te lase?
    să nu-mi supăr părinţii, mama plânge când nu mă vede în faţa blocului, îi e teamă că mă fură...
    -cine să te fure?
    ei cine:-j hoţii de copii, am văzut eu la ştiri!

    RăspundețiȘtergere
  12. Buna asta, Bianca! Multumesc! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si uite asa mi-am amintit si eu ca e miercuri... Imi place poza, dar sunt de acord cu personajul: lapticul e indicat la volan :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La volan e indicat numai daca are si cacao. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. si uite asa se invata fetele sa fac doua lucruri odata :D

    RăspundețiȘtergere
  16. Printesica scumpa!
    Numai bine iti doresc Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  17. vis copilăresc , te simţi copil şi fără să te-nchipui . Inspirat ! Frumos !

    RăspundețiȘtergere
  18. Ce imagine faina! S-au umplut blogurile de copii azi...mai ca-ti vine sa faci si tu vreo 12, sa ai din toate culorile cate doi!:))

    RăspundețiȘtergere
  19. Vai, dar de ce laşi pe frumoasa aia să bea suc la volan? Sau poate este la semafor şi aşteaptă schimbul de ştafetă.

    RăspundețiȘtergere
  20. aA, prind repede! :)

    Alice, e o soferita moderna. :))

    Multumesc, Sorin. :)

    indiscreta, macar azi de ziua lor. :)

    abbilbal, e intr-o pauza de sofat. :)

    RăspundețiȘtergere
  21. Cea mai mare bucurie a unui copil este aceea de a se juca. Si ce bucurie imensa! Asa ca nu uita sa te joci si sa le amintesti si altora sa faca asta!
    La multi ani copilului din tine

    RăspundețiȘtergere
  22. Hehe, bun sfat. Draguta fotografia.
    O zi buna, Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  23. Super cool!!
    Sa ai o zi buna in continuare

    RăspundețiȘtergere
  24. Ce printesa frumoasa! Pai ea face regulile, nu!? La multi ani de 1 Iunie! Happy W.W.!

    RăspundețiȘtergere
  25. Desi,e tarziu,permite-mi sa-ti urez La multi ani,de ziua copilului din noi,iar fotografia e tare.O seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  26. La multi ani, Solidaster! Nu-i tarziu deloc. O seara buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce frumos!La multi ani,Cristi,chiar daca nu mai esti un copil!

    RăspundețiȘtergere
  28. La multi ani copiilor si noua pe lânga ei!

    RăspundețiȘtergere
  29. La multi ani, Ramona! :)

    Dan, ai pus punctul pe I ! :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Buna ziua
    Numele meu este Constantin Iacob si va scriu in speranta unui schimb de linkuri - 3 way link exchange - in sensul ca eu voi pune linkul dumneavoastra pe site-ul http://iasi-city.com iar dumneavoastra imi adaugati un link catre http://iasi365.com cu titlul Iasi (fara diacritice)
    Astept raspuns de la dumneavoastra indiferent daca acesta este pozitiv sau negativ
    Va multumesc anticipat si va doresc multa sanatate si toate cele bune.

    RăspundețiȘtergere
  31. de cand are carnet? :))))un intarziat La multi ani copiilor!!!!...toti suntem

    RăspundețiȘtergere
  32. E masina speciala. In curte n-are nevoie de carnet. :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Constantin, ar fi corect sa ma treci in blogroll la iasi365.com. Altfel nu doresc schimbul de link daca nu e reciproc.

    RăspundețiȘtergere
  34. Cfristi mie imi place atitudinea domnisoarei. si ce scrie pe parbrizul masinii.

    RăspundețiȘtergere
  35. haha, ce toyota pink are:))

    RăspundețiȘtergere