luni, 27 iunie 2011

Legile lui Murphy (episodul treisprezece)


Take your baby to work day

Nu cerceta aceste legi...

186. Opulenţa decorului biroului directorului variază invers proporţional cu solvabilitatea firmei.

187. În orice organizaţie, întotdeauna există o persoană care ştie ce se petrece. Această persoană va fi concediată.

188. Nu-i lăsa pe superiorii tăi să ştie că eşti mai bun decât ei.

189. Niciodată nu ştii cine are dreptate, dar întotdeauna ştii cine-i şeful.

190. Oricine poate lua o decizie dacă are suficiente date. Un bun manager poate lua o decizie fără date suficiente. Un manager perfect poate opera în deplină ignoranţă.

191. Şeful care încearcă să-şi impresioneze subordonaţii cu cunoaşterea unor detalii şi-a uitat obiectivul final.

192. Ultima pesoană care a plecat sau a fost concediată va fi considerată responsabilă pentru tot ce merge rău pînă când altă persoană va pleca sau va fi concediată.

193. Dacă îndosariezi o hârtie, vei şti unde este, dar nu vei avea nevoie de ea niciodată. Dacă nu o îndosariezi, vei avea nevoie de ea, dar nu vei şti niciodată unde este.

194. Singurul moment în care şeful trece prin biroul tău este momentul în care te aşezi comod şi te relaxezi.

195. Dacă un document este confidenţial, el va fi uitat în copiator.

196. Este greu să te iei la întrecere cu vulturii când lucrezi cu curcanii.

197. Când orice altceva eşuează, încearcă ideea şefului.

198. Cu cât este mai mare şi mai important proiectul, cu atât este mai mic timpul în care trebuie să-l realizezi.

199. Dacă un proiect nu merită făcut deloc, atunci nu merită făcut bine.

200. Ori de câte ori ţi-a venit o idee grozavă, afli că cineva s-a gândit la ea cu mult înainte.

201. Maşinile ar trebui să muncească, oamenii să gândească (motto IBM). Maşinile pot fi uşor convinse.

Sursa foto: funnypictures.com

20 de comentarii:

  1. he he ! salutare ! taman azi ai servit Murphy , cand am ajuns si noi acasa ! Danke ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pup-o pe Theodora! O zi frumoasa sa aveti, Alm! :))

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi plac legile astea:D pupici

    O zi buna:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Si mie imi plac, ma scot din toate -----ca au perfecta dreptate...

    RăspundețiȘtergere
  5. O zi buna, Monica! :)

    Lumi, sunt concepute de oameni inteligenti. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :))) tocmai am testat 194; 5 minute mi-am luat să te citesc şiiii...

    Deci, legile "funcţioneşte" :D!

    O zi plăcută în continuare!

    RăspundețiȘtergere
  7. Bună Cristi!
    Interesante legile tale..
    Să ai o săptămână superbă!

    RăspundețiȘtergere
  8. Misto, dar ti-am mai zis.
    Ala nu e nenea House? Ba da... il adooor. :D
    Nu-i asa ca e demential omu'?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai l-am pus si pe el. Daca tot munceste la birou... :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Oglindesc realitatea intocmai.O seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  11. 196. Este greu să te iei la întrecere cu vulturii când lucrezi cu curcanii.

    asta imi place cel mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  12. Danut-Iulian, intotdeauna.

    Indragostit de himere, imi plac toate. :)

    RăspundețiȘtergere