luni, 6 iunie 2011

Undeva, cândva, în luna mai

Dakota de Sud, S.U.A.



Mulţumesc, Alex!


20 de comentarii:

  1. L-am mai vazut clipul, dar este la fel de impresionant ori de cate ori il vezi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Emoționant!
    O săptămână frumoasă să ai!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ieri l-am vazut prima data, Mircea.

    Alex, o zi faina sa ai! :)

    Elena, multumesc asemenea! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si pe mine m-au uimit imaginile, Sorin!

    RăspundețiȘtergere
  5. Și totuși, ce s-a întâmplat acolo, de arată totul atât de dezolant?

    RăspundețiȘtergere
  6. Astronomie, Mel! Stiinta pura! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Cristi, revad cu mare placere acest clip ori de cate ori imi este aratat. Saptamana buna iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  8. Nici eu nu l-am mai vazut. Frumos!

    RăspundețiȘtergere
  9. De-a dreptul uimitor... Daca esti stresat parca iti limpezeste gandurile.

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu nu mai vazusem imaginile. Sunt deosebite, Lillee.

    RăspundețiȘtergere
  11. Ma bucur ca ti-a placut filmuletul, Iulia. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. un clip care ne aseaza pe scaun, ne ofera rolul de spectatori la cea mai impresionanta piesa: "viata in spectacolul naturii"..superbe imagini!

    RăspundețiȘtergere