sâmbătă, 11 iunie 2011

PISICĂ LA BORCAN

La prima vedere pisicuţa din imagine pare că nu are nicio scăpare din borcanul de sticlă în care se află, dar stăpâna sa susţine că nu e prima dată când felina se strecoară în spaţii strâmte.

"Ai zice că s-a blocat, dar corpul ei nu este atât de mare pe cât pare. E mai mult blana de ea. Îi place să se ascundă în diferite locuri", a declarat Yuriy Korotun, stăpânul pisicuţei de rasă himalayană.

De altfel, felina a făcut o pasiune din a se ascunde în borcane goale, dar şi cuva maşinii de spălat se află printre locurile ei preferate. "Încă de la început a fost specială, e foarte jucăuşă. Am intrat în bucătărie într-o zi şi am găsit-o într-un borcan. Nu mi-a venit să cred", a mai povestit Yuriy din Rusia.

Sursa: www.adevarul.ro
Foto: Daily Mail

32 de comentarii:

  1. ce tare! e frumoasa foc. ce fel ar fi daca ai gasi de vanzare, pisici la borcan?:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super tare pisicutza asta! Are o figura, se vede ca e neastamparata:))

    RăspundețiȘtergere
  3. ANM, vanzatorii ar fi sanctionati cu siguranta. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Danutza, iti dai seama ca se ascunde si pana o gasesti te plictisesti. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Pisicile astea sunt niste neastâmpărate...se bagă unde nici nu te aștepți....
    Numai bine Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi place ghemotocul!
    O duminică frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  7. Lumi, are 9 vieti. :)
    Alice, asa e. :)
    Iulisa, o sa vad si linkul tau. Daca poti sa postezi un link in comentariu inseamna ca e bun si blogspotul nostru. :)
    Elena, multumesc asemenea. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate vrea sa se conserve pentru la iarna! :))
    E tare scumpa...toate pisicutele sunt jucause si nebune. Mereu fac ceva care te surprinde

    RăspundețiȘtergere
  9. Asa mi-a zis un prieten pe FB. E muratura pentru iarna. :))

    RăspundețiȘtergere
  10. dc sa fie sanctionati?:))) pisica la borcan de 2 kg, de 5 kg.. uite asa iti dai seama de ce blana are, daca e blanoasa, daca e neingrijita :>

    RăspundețiȘtergere
  11. Hehehe!
    Mi se pare mie sau pisicuta e putin cam vesela!Sa fii fost ceva in borcan? ^_^

    RăspundețiȘtergere
  12. Vaaai cat e de simpatica !!! I-ar sta bine in buzunarelele mele. :)))

    RăspundețiȘtergere
  13. Pozele sunt facute in luna februarie. Intre timp a mai crescut un pic. :))

    Bun venit pe aici, addicted!

    RăspundețiȘtergere
  14. ce draguta eeeee...si mie de obicei nu imi plac pisicile ;))

    RăspundețiȘtergere
  15. ce dragutza ...in prima oare cum a reusit ?:))))

    RăspundețiȘtergere
  16. @Andreea: :))

    @Iulia: Borcanul e mare, iar un pisoi poate intra cu usurinta. :))

    RăspundețiȘtergere
  17. Aaaaaa, nu mi-o da mie? Ce frumoasa e. M-am indragostit. :D

    RăspundețiȘtergere
  18. frumoasa pisica mai este ,imi plac foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  19. matzaaaaaaaaaaaaaaaaaa, ce ochi areeeeeeeeeee!!!

    RăspundețiȘtergere
  20. E clar, pisica asta intr-o zi o s-o pateasca...are fata de psycho!:))

    RăspundețiȘtergere