joi, 16 iunie 2011

Despina Vandi - 3 -

ENJOY!

12 comentarii:

  1. The Best of Buddha Bar...Wish You Were Here

    http://www.youtube.com/watch?v=VQLgJfyQqa4

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulisa, e bun blogspotul daca poti sa pui linkuri in comentarii. :)) Eu habar n-am. :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim,Cristi!
    Chiar ma gandeam oare ce melodii sa mai caut pe youtube si ai venit tu cu propunerea! ^_^
    O zi buna!Mai putin si vine week-end-ul! ^_^

    RăspundețiȘtergere
  4. melodia intotdeauna a fost speciala, ritmul si limba in care e cantata au ceva interesant....videoclipul e un adevarat spectacol!

    RăspundețiȘtergere
  5. You're welcome, Lumi! :)
    @Fetitzata, multumesc. :)
    Ada, e un clip special.

    RăspundețiȘtergere
  6. Viata in satra... mereu m-a interesat. Este fascinanta viata lor. Si nu ma refer la satrele ce se gasesc pe la noi... stii tu. :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu am postat clipul pentru Despina Vandi. Imi place muzica greceasca. :)

    RăspundețiȘtergere