vineri, 17 iunie 2011

Aurora boreală (The Aurora Borealis)

Aurora boreală. Rusia, cu trei luni în urmă. Minus 25 de grade Celsius. :)

20 de comentarii:

  1. stiu melodia este superba....si locurile sunt fascinante,minunate...FELICITARIII....o zi buna...:X:X:X:

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau cat de frumos se vede. Melodia mi-a zbarlit parul. Frumoasa combinatia melodie-imagini. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Fetitzata: mersi la fel!

    Lillee, sunt imagini realizate intr-o saptamana de munca la -25 grade. :)

    @alicee: iti doresc s-o vezi intr-o zi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Wow, este uimitor!

    PS. am fost in rusia, au si ei locuri foarte frumoase :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Aurorele boreale sunt, probabil, unele dintre cele mai interesante spectacole ale naturii. Un spectacol unic,o manifestare a unor forte aflate dincolo de capacitatea de intelegere a oamenilor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Impresionant!Weekend frumos iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
  7. WOoooOW. Impresionant. Felicitări, un filmuleț de excepție.

    RăspundețiȘtergere
  8. Alex, eu n-am ajuns acolo inca. :)

    Iulisa, asa este.

    Alice, week-end placut!

    Zodrac, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  9. Eeei, uite ca a venit momentul sa zic eu " immmmmmmm" ( asta inseamna ca imi place enorm). :)

    RăspundețiȘtergere
  10. am vazut filmuletul, dar asta nu inseamna ca nu l-am mai privit si acum la fel de fascinat

    RăspundețiȘtergere
  11. Mircea, eu azi l-am vazut prima oara.

    Ramona, chiar ca e uimitor. Autorul a stat o saptamana in Rusia pentru a ne reda noua aceste imagini.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superb Videoclipul si binenteles si melodia dar cam repede sa terminat ;))

    RăspundețiȘtergere
  13. Nici nu zici ca sunt filmate pe Pamant.

    RăspundețiȘtergere