vineri, 17 iunie 2011

Râsul este sănătos!


- SALUT, bine că te-am întâlnit! Poţi să-mi împrumuţi 100 de lei?
- Îmi pare rău, dar n-am bani la mine!
- Dar acasă?
- Acasă toţi sunt bine, sănătoşi, mulţumesc!

- De mâine eşti liber! îl anunţă bucuros avocatul pe clientul lui.
- Da, mă bucur foarte tare, n-am ce zice, bombăni deţinutul. Mă chinui vreme de 5 ani să pregătesc o scară de frînghie, 3 ani ca să pilesc zăbrelele şi dumneata îmi vii cu decretul de amnistie tocmai acum, când eram gata să evadez...

Se duce unul în vacanţă şi îl întreabă pe unul daca sunt crocodili pe-acolo, ăsta îi răspunde că nu. Începe să înoate şi observă nişte pete întunecate în apă, la cîţiva metri de el. Se întoarce la ăla:
- Sigur nu sunt crocodili aici?
- NU, CĂ LE E FRICĂ DE RECHINI.

Un european rătăcit în Sahara se mişca tot mai greu; după trei zile de sete şi caniculă cumplită, de-abia se târăşte. De-odată i se înfăţişează privirilor înceţoşate o siluetă stranie. Pare un om în carne şi oase.
- Apă! şopteşte călătorul rătăcit.
- Nu pot decât să-ţi dau o cravată, sună raspunsul, atît de năucitor.
Cel rătăcit se târăşte mai departe, până când... minune! Un restaurant luxos răsare din deşert, făcându-l pe însetat să se ridice şi, cu ultimele puteri, să se năpustească spre intrare. La uşă, însă, un cerber galonat îl opreşte brutal:
- Stop! Ţinuta obligatorie! Fără cravată nu se intră.

Exasperată de poznele pe care le face un puşti obraznic, alergând de colo-colo prin avion şi deranjând pasagerii, stewardesa, căreia băiatul îi fusese dat în îngrijire la plecare, îi şopteşte:
- Poate că te-ai plictisit. Hai, nu vrei să te joci puţin pe-afară?

sursa foto

Shayna Schtiel Alex Rokssana Alm Gabi Alice Lumi Vania Teo Sorin   Lillee Costin Iulisa Ramona Solidaster Mircea Mihai G.W. Monica    Cristian Elena Irina Carmen Dana

20 de comentarii:

  1. Îmi plac ultimele două ... :) de fapt toate sunt faine. Mersi pentru porţia sănătoasă de râs.
    Zi faină!

    RăspundețiȘtergere
  2. foarte tare postarea..tine.o tot asa:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Toate sunt tari, dar primul e bun de tinut minte, just in case...

    RăspundețiȘtergere
  4. :))))) Ultimul e crima! :)))) Uite asa m-ai facut tu sa rad acum! :P

    RăspundețiȘtergere
  5. acasa toti bine sanatosi :)) prea tare week end placut sa ai

    RăspundețiȘtergere
  6. Sarcul detinut, cat s-a chinuit el si avocatul pac-pac... Ce nesimtire :))
    Imi plac articolele tale, Cristi. Mai ales cand pui poze cu pisici d-alea nesimtite :))
    Sa ai o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc, Lillee! Reciproca e valabila cu sau fara poze. :)

    O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Bună Cristi!
    Superbe toate!
    O seară plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare!Mi-au placut toate in special ultima!Simpatica stewardesa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Si uite asa iti piere orice umbra de plictiseala. Te salut Cristi.

    RăspundețiȘtergere
  11. vaaaii ultimul e atat de sadic :))) am sa`l tin minte si am sa`l aplic, colegilor, cand suntem la etj 5 :D

    RăspundețiȘtergere