marți, 21 iunie 2011

Alt nume, acelaşi blog, acelaşi autor...

Astăzi am schimbat numele blogului meu. Vă mulţumesc tuturor pentru susţinere! Să ne citim în continuare sănătoşi şi voioşi! :)

33 de comentarii:

  1. Să fie cu noroc! Mult succes în continuare! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana, multumesc frumos! Baftă maximă şi ţie! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes pe mai departe şi multă inspiraţie !

    Şi totuşi , dacă vrei , îmi satisfaci curiozitatea ? de ce Milla sau ce înseamnă ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Baftă cu noul nume! O zi frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mircea, multumesc frumos! Bafta si tie!

    Costea, multumesc asemenea!

    RăspundețiȘtergere
  6. Numele de familie? Imi place. Sa fie cu noroc si la cat mai multe postari frumoase.
    p.s. eu am schimbat poza din header. :D Cica paream baba. :))
    O zi frumoasa, Cristi Milla.

    RăspundețiȘtergere
  7. Multa inspiratie si noroc:X:X:X

    pooop dulce:X:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc asemenea, Lillee!

    Eee, asta-i buna! Cum sa pari baba? :))

    O zi buna, Lillee! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. @Fetitzata, multumesc! Bafta si tie! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Good luck and......

    http://www.youtube.com/watch?v=mW1dbiD_zDk

    RăspundețiȘtergere
  11. Thank's a lot, Andy! I love Pink! She's great! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Mult succes și multă inspirație!
    O seară relaxantă,Cristi să ai!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumesc frumos, Elena!

    O seara buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. La cât mai multe postari Cristi si toate cele bune!!!
    Pot sa te intreb de ce Rârâitul ?

    RăspundețiȘtergere
  15. Multumesc frumos, Iulisa! Bafta maxima si tie!

    Pentru că sunt rârâit! :)) Numai în engleză nu se cunoaşte... Şi dacă mă concentrez. La franceză sunt avantajat. :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Bafta pe viitor!Dar sa stii ca imi placea mai mult Cristi Raraitul.Totusi nu-ti fa griji!Ma obisnuiesc eu si cu Cristi Milla! ^_^
    La cat mai multe postari! Poooooop!

    RăspundețiȘtergere
  17. Multumesc asemenea, Ramona! Eu sunt obisnuit cu numele asta. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Adică: La memme Jeanette, avec une autre toilette!
    Să fie într-un ceas bun, Rârî! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Bien sur! Merci beaucoup! Bonne chance! :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa fie de bun augur!
    (dar linkul a ramas tot Rârâitu)
    Sa ai o vara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  21. Baftă pe mai departe şi la cât mai multe şi frumoase articole.
    Ţi-am schimbat şi eu numele în blogroll. :)
    Toate cele bune!

    RăspundețiȘtergere
  22. Ca am vrut sa te intreb, de unde "Milla"?

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoasa melodie, chiar clasica as putea spune. Imi place blogul. Voi mai trece pe aici. Toate cele bune !

    RăspundețiȘtergere
  24. Monica, mie mi se pare obisnuit. :)

    Rappa_ru, esti binevenit! O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  25. Inseamna ca nu sunt singura care a optat pentru o schimbare.
    Multa bafta pe mai departe. Incanta-ne cu articole la fel de frumoase ca si pana acum.

    RăspundețiȘtergere