miercuri, 8 iunie 2011

Miercurea fără cuvinte...multe... - 8 - EYES

Eyes
Courtesy of favim.com

IUBITEI CE-ŞI PLIMBĂ PISICA-N LESĂ
Emil Brumaru

Iubito, tabla înmulţirii
E pentru mine un supliciu.
Nu ştiu cât face şase ori nouă
Nici dac-aş fi bătut cu biciul.
De tine, mică si nervoasă
Că sunt atât de imbecil.
Dar, iată, gândului meu leneş,
Pe care cu sfială ţi-l
Strecor sub rochia uşoară
Si galbenă, nu-i este frică,
Deşi plutim în plină stradă,
Să te sărute pe pisică!

Sursa

Sursă leapşă: Carmen

52 de comentarii:

  1. Bună Cristi!
    Wow ce ochi frumoși!!
    O zi plăcută să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce inspirata alegere! Imi place tare mult Emil Brumaru.
    Mno, numai bună pentru mine. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi pare bine ca iti place, Cleo. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. alunecos Brumaru....alunecosi ochi

    RăspundețiȘtergere
  5. Ochi alunecosi, inima zburdalnica! :)

    RăspundețiȘtergere
  6. prea tare poza, ce misto ochi au ambele :)

    RăspundețiȘtergere
  7. superba fotografia, versurile foarte inspirate

    RăspundețiȘtergere
  8. Au intr-adevar ochi superbi, G.W.

    Multumesc, Mircea!

    RăspundețiȘtergere
  9. Cine e fericitul care le are pe amandoua?Si ochii si pisica.O zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  10. Fotograful stie sigur chestia asta. O zi buna! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Frumoşi ochi... spun totul, în nuanţe de verde crud primăvăratec! O zi cu zâmbete şi priviri jucăuşe! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu știe omu'e să aleagă,ce ochi să prefere!Dilemele vieții =))!
    Drăguță poezia.

    RăspundețiȘtergere
  13. Frumoasa alegere pentru miercuri, Cristi!

    RăspundețiȘtergere
  14. Ehee... ai dat-o pe pisici! Care mai de care mai ademenitoare si de-un verde hipnotizant :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Dana, o zi faina sa ai! :)

    se-cret, multumesc. :)

    Irina, multumesc frumos pentru apreciere. :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Amândoua pisicile au ochii frumosi, Abbilbal.
    Nu ne spune maestrul "No, sh-o pupat-o?".

    RăspundețiȘtergere
  17. Pescare, lucrez cu ele de ceva timp. :))

    RăspundețiȘtergere
  18. Dan, nu cred. E fotograf profesionist. :))

    RăspundețiȘtergere
  19. Daaa, Camelia! :D

    Vero, asa este. :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Buña... Beautiful? I'm learning a new language!

    RăspundețiȘtergere
  21. Marta, that's great! :))

    Monica, este! :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Aşa frumos poemul!
    Dar nici poza nu se lasă mai prejos!:P

    RăspundețiȘtergere
  23. Ma bucur ca ti-au placut, Bianca. :)

    RăspundețiȘtergere
  24. Salutare Cristi !
    Da, foarte ....poezia este ...n-o ştiam iar imaginea te face să te întrebi care-i unul care-i altul !!
    Mi-au plăcut !!

    RăspundețiȘtergere
  25. Salut, Sorin! Poezia am descoperit-o si eu de curand. :)

    RăspundețiȘtergere
  26. Hmmmm, frumoasa ( fata, nu pisica). Tie care iti place mai mult? :P

    RăspundețiȘtergere
  27. Ce ochi frumosi. Nu ma asteptam sa imi placa vreodata verdele atat de mult:)
    Ti-as fi urat o zi albastra in mod normal, insa poate sa fie verde azi:))
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  28. Imi plac versurile ,minunate.Despre imag; "cine se aseamana se adună" ,superbi ochi!

    RăspundețiȘtergere
  29. Mersi, Mihai. :)

    Iulisa, asa e, se potriveste bine zicala cu pricina. :)

    RăspundețiȘtergere
  30. Ce bine se potrivesc ele doua....si la ochi si la caracter:)
    Numai bine Cristi, multumesc pentru mentionare!

    RăspundețiȘtergere
  31. N-ai pentru ce, Alice. Bafta la bac! :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Frumoasa si mâta si "pisicuta"! :))

    RăspundețiȘtergere
  33. Acum Cristi, vine o intrebare normala, care pisicuta zgarie mai tare?

    RăspundețiȘtergere
  34. Pisicuta, pi-pis-pis, te-am visat azinoapte-n vis, te spalam te pieptanam... intrebarea este 4 ochi.

    RăspundețiȘtergere
  35. Carmen, asa este. :)

    Costin, n-am verificat, din pacate. :)

    RăspundețiȘtergere
  36. Ce ochisori frumosi... Capone suspina dupa ochii pisicii, pe sotul meu l-am incuiat in baie :))

    RăspundețiȘtergere
  37. Lillee, esti mortala! Pe cuvantul meu! :))

    RăspundețiȘtergere