sâmbătă, 25 iunie 2011

Este doar un joc

Sursa foto: stirileprotv.ro

În ce an s-a născut Vasile Conta? Răspuns: 1845.
Câţi vecini are Gambia? Răspuns: 1.
Ce suprafaţă are Parcul Naţional Domogled Valea Cernei? Răspuns: 61200 hectare.
Ce suprafaţă are studioul de televiziune San Ramoji? Răspuns: 810 hectare.
În ce an fost inventat jocul de cărţi de către chinezi? Răspuns: 1120.
Ce suprafaţă are Lacul Bicaz? Răspuns: 3000 hectare.
Ce înălţime are Vârful Peleaga? Răspuns: 2509 metri.
Ce distanţă este de la Bucureşti la Deva? Răspuns: 299 kilometri.

Acestea sunt câteva întrebări pe care le-am întâlnit din 2008 şi până acum de cand joc Conquiztador. Le-am redat după notiţe, ele fiind mai elaborate când apar pe monitorul computerului în timpul jocului.:) La început, în 2008, când am început să joc acest joc de cultură generală on-line îi băteam pe adversarii mei de-i rupeam. Nu existau variante ajutătoare care să faciliteze răspunsul la întrebări. De vreo 8 luni de când au apărut aceste variante răspunsurile sunt mai uşor de dat. Şi nervii...mai mulţi.

E interesant când joci cu doi care se cunosc de pe chat-ul aferent jocului... De la început până la sfârşit cei doi te vor ataca numai pe tine. E inevitabil!:) Ori ieşi din joc ori te baţi cu amândoi până la final! :)

La un moment dat credeam că am de a face cu roboţi nu cu oameni. Am nimerit odată cu unul care ştia tot. În ce an s-a născut Hegel? Răspuns: 1770. În ce an a fost inventat jocul de LEGO? Răspuns: 1955. În ce an a avut loc al treilea Conciliu Ecumenic de la Constantinopol? Răspuns: 680. Cât reprezintă grupul G 8 din economia mondială? Răspuns: 64%. Măi fir-ar să fie, zic în sinea mea, chiar aşa să ai o memorie extraordinară? Ce eşti nepotul lui Seneca? Sau e ceva necurat la mijloc?

Începătorii pot să joace cu un robot până se obişnuiesc cu regulile. :)

Dacă la o întrebare eşti mai aproape de răspuns decât oponenţii tăi se consideră răspunsul ca fiind corect. Exemplu: În ce an s-a născut Franklin? Răspuns: 1706. Dacă tastezi rapid 1806, că aşa se mai întâmplă din grabă...poate fi bine!!! Cum? Uite aşa! Un adversar răspunde 1856, celălalt 1900 că habar n-are cine a fost Nenea Benjamin...iar tu ai câştigat! :)

Sunt mai multe variante de joc, cei care joacă ştiu, care nu ştiţi intraţi pe site-ul www.conquiztador.ro şi dumiriţi-vă ce şi cum. De vreo 4 luni n-am mai jucat Conquiztador, microbul cu blogăreala fiind mai puternic. Am mai jucat o dată Goleador, care se bazează numai pe întrebări din sport, zilele trecute. Urmeaza pe 1 iulie Competiţia verii la Conquiztador! Premiile sunt tentante. Nici nu ştiu ce să fac... Să particip??? Cică sunt întrebări noi. Deci ar fi ceva şanse... :))

Vă place să jucaţi vreun joc on-line? Care este acela?

33 de comentarii:

  1. jucam la un moment dat conquiztador si eu insa acum numai am practic timp, insa joc constant poker on line pentru distractie dar si pentru o sursa suplimentara de venit (neimpozitata de boc sau blejnar sau mai stie dracu cine)

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am jucat si eu:) foarte tare jocul :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Conquiztador, imi place acest joc dar nu prea mai am timp ,in schimb fata mea persevereaza.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am jucat forte mult dar până la apariţia răspunsurilor ajutătoare . De atunci nu a mai avut farmec . În timpul jocului conversam mult cu adversarii şi m-a uimit câţi pur şi simplu trăiau acest joc . Se enervau la culme dacă îi atacai , alţii flirtau , alţii purtau discuţii normale , această categorie din urmă era compusă din foarte puţini jucători .

    Dacă spui că joci de mult timp probabil ne-am întâlnit de multe ori .

    RăspundețiȘtergere
  5. Iulisa, nici eu nu mai am timp.

    Sorin, e posibil. De vreo 4 luni nu mai joc.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa inteleg ca te-am pus pe ganduri :)). Hai ca ne vedem acolo !

    RăspundețiȘtergere
  7. Aveam chestia asta in cap mai demult, dar de-abia azi m-am hotarat sa scriu despre Conquiztador.

    RăspundețiȘtergere
  8. Tot de prin 2008 joc si eu. Inainte eram mai impatimita, acum am lasat-o mai moale.
    Recunosc, cand jucam nebuneste, deja incepusem sa le invat pe dinafara. :)))
    Poate ca am jucat si impreuna, mai stii?

    RăspundețiȘtergere
  9. Se poate, Lillee! Mi-a trecut cheful de joc in ultima vreme. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Nope! Eu nu am niciun joc preferat...adica nu din asta. :P

    RăspundețiȘtergere
  11. Eram dependenta de jocul asta :)) dar nu am mai jucat de ceva vreme...Ai dreptate, e interesant cand joci cu 2 care se cunosc, nu numai ca te ataca doar pe tine, dar isi spun si raspunsurile unul altuia :)) dar e un joc care ajuta cultura ta generala.
    Te provoc la un conquiztador!

    RăspundețiȘtergere
  12. Mi-a cam trecut cheful, Andreea! Poate altadata. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Nu prea le am cu jocurile pe calculator,dar asta e chiar interesant si ai ce invata de la el!

    RăspundețiȘtergere
  14. Asta e singurul joc on-line pe care l-am jucat.

    RăspundețiȘtergere
  15. :))) nu credeam să văd ConQuiztador-ul subiect de blog! De când te aștept la un război... sper să-ți vină cheful curând!

    Și ca să-ți răspund la întrebare, mă joc on-line și doar acest joc! Apropo... grupul G8 reprezintă 65% :P!

    Un sfârșit de săptămână minunat!

    RăspundețiȘtergere
  16. De cand mi s-a nascut fetita nu am mai jucat nici un joc pe calculator .Pur si simplu nu am timp .

    RăspundețiȘtergere
  17. mie imi placea sa joc cu doi cretini care facau echipa impotriva mea...in 80% din cazuri cuceream toata harta :)))

    RăspundețiȘtergere
  18. faceau* analfabeeat m-a facat mama pe mine

    RăspundețiȘtergere
  19. Dana, 64%! De nenumarate ori am avut intrebarea asta! :D

    Eddy, n-ai de ce sa-ti para rau. Esti un tatic fericit.

    Danut-Iulian, bun venit pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  20. Am mai fost mai, de cand am gasit linkul pe tb.ro, doar ca nu-mi place sa comentez :)) dar pt concquiztador rup tacerea

    RăspundețiȘtergere
  21. Nu joc nimic si ma streseaza cei care imi trimit request-uri pentru diferite jocuri pe facebook

    RăspundețiȘtergere
  22. Mircea, p-alea de pe FB le blochez pe toate! :))

    RăspundețiȘtergere
  23. la un moment dat eram vrajita de joc...dar nu am mai jucat din iarna...mi-a placut...nu mai am timp...

    RăspundețiȘtergere
  24. Nu mai e ce a fost de cand s-au introdus variantele ajutatoare.

    RăspundețiȘtergere