vineri, 10 iunie 2011

Râsul este sănătos!

                                                NINJA

Într-un castel medieval, ghidul îi conduce pe turişti pe nişte scări întortocheate, coborând tot mai jos şi mai jos. Undeva, la capătul labirintului, apare o uşă pe care scrie "Camera de tortură". Intră cu toţii; înăuntru o mulţime de schelete, unele mai noi, altele mai vechi... Turiştii întreabă:
- Ale cui sunt rămăşiţele?
Ghidul răspunde:
- Legenda spune că aici şi-au găsit sfârşitul turiştii care n-au dat bacşiş ghidului... dar asta este doar o legendă...

Un indian cu capul lipit de pământ pe o autostradă americană. Turişti curioşi in jurul lui. Indianul:
- Chevrolet... de şapte ani... cu numere de Florida... culoare albă... aripa dreapta lovită... patru feţe palide...
La care turiştii impresionaţi:
- Dumneata auzi atâtea lucruri?
- Da, pe dracu', acu' cinci minute a trecut peste mine.

Om de ştiinţă renumit. Vin nişte oaspeţi în vizită. Când intră în cameră, observă că deasupra patului are o potcoavă.
- Cum se întâmplă aşa ceva? Doar nu sunteti supersţitios?
- Nicidecum, dar mi-a zis cineva că îi ajută şi pe cei care nu cred în superstiţii.

Foto

Shayna Schtiel Andera Alm Vania Ioan Sorin Usca Mircea Iulisa Pescarul Irina G.W. Micul Artist Andreea Rokssana Lillee Alex Cristian

21 de comentarii:

  1. foarte amuzant!!! superrr!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce de antrenament au avut nevoie pînă au reuşit, chiar că am rîs bine. multă sănătate

    RăspundețiȘtergere
  3. Bun al doilea banc :)) bun bun:))
    o zi faina:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Zolty, e o pisica antrenata special! :)

    Monica, e haios! :))

    RăspundețiȘtergere
  5. In prima faza am ras de m-am prapadit cand am vazut fotografia, in al doilea rand am ras la primul banc... :)) Cand le-am citit si pe celelalte doua am varsat paharul pe birou. Si sunt la munca... =)))

    RăspundețiȘtergere
  6. Lillee, n-am vrut sa-ti creez necazuri la birou. :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Amuzanta imginea .Mi-au placut bancurile.:))
    weekend de vis.

    RăspundețiȘtergere
  8. Salutare Cristi !
    M-am voioşit aici la tine ! Mulţam !

    Îţi doresc un weekend vesel !

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte tare!Cel mai mult mi-a placut primul banc!

    RăspundețiȘtergere
  10. ma faci sa devin dependenta de blogul tau :))

    RăspundețiȘtergere