marți, 7 iunie 2011

Pisica neagră (The Black Cat)


Am o vecină în bloc care are un hobby: hrănirea pisicilor maidaneze din rasa Tomberoneză. La parterul blocului le pune castronele de mâncare pe care le umple cu supă într-un mod original. Are o ţeavă lungă prin care toarnă supa direct în recipientele cu pricina. Ea stă la parter şi astfel aprovizionează pisicile cu mâncare lichidă la fel cum furnizează arabii petrol prin conducte lumii întregi. :-)

Ca să nu mai iasă afară, ia o pâlnie, o ataşează la ţeavă şi apoi toarnă supa liniştită pentru ceata odihnită de pisici. Direct de la fereastra bucătăriei sale. :-)

Printre tomberoneze se află şi o pisică neagră. În copilărie, când vedeam o mâţă tuciurie făceam trei paşi înapoi, scuipam de trei ori şi numai după aceea treceam mai departe. Prin clasa a cincea m-am lămurit că aceste animăluţe cu blăniţa închisă la culoare nu aduc nici un ghinion. :-)

Mircea Baniciu - Pisica neagră



Foto: www.strangehistory.net

40 de comentarii:

  1. Deşi nu îmi plac pisicile (nu aruncaţi cu roşii, vă rog :D), trebuie să recunosc că ai ales o poză excelentă pentru postare. Frumoasă pisică ... parcă aş smotoci-o puţin :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. E ciudat...In Marea Britanie se spune ca o tuciurie aduce noroc. Cu sau fara superstitii, sunt fascinante.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana, ma bucur ca ti-a placut poza. :)

    Dinu, nu stiam asta. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Superstitii :)) Uneori mai cred in ele sa stii:) cat despre vecina, daca n-are ce face:) si-a gasit si ea ocupatie:) ca deh

    RăspundețiȘtergere
  5. Cristi, unde ai scuipat, sau pe cine...? :))
    Sonata mai e vecina ta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Monica, in fiecare zi le hraneste, nu uita niciodata. :D

    RăspundețiȘtergere
  7. Cleo, asa faceam cand eram copii in momentul in care ne taia calea o pisica neagra. Superstitie de copii! :))

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ca ai ales ziua buna cu postarea ta Cristi:a-i uitat ca azi e MARTI?

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu am superstitii din astea, Lumi. :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Vecina ta cred ca e mana in mana cu arabii, pe bune, e undercover :)) Oricum, tare ingenioasa tanti.
    Cat despre pisicile negre, pff... nu aduc niciun ghinion. Am avut un persan negru complet, o minunatie de motan, un baron. M-a mancat undeva sa-i cumpar parfum ptr. pisici ( parfum de masculi, normal ). Maama cum mirosea. Bestial. Problema e ca in fiecare dimineata venea si cerea sa-l dau cu parfum. Se suia pe noptiera si isi "iubea" sticluta. Se freca cu capul de ea. :)) Un tampit Rocky. ( asa il chema ). Din pacate mi-a fost furat... :((

    RăspundețiȘtergere
  11. Lillee, am vrut sa-i fac o poza vecinei, dar m-am razgandit. :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Daca tot le hranesti, ia`le acasa. AM un vecin care hraneste toti cainii din cartier, ti`e si frica sa iesi din casa. Iubesc animalele, dar sincer, cat de ignorant sa fii sa nu te gandesti si la linistea vecinilor, aia care nu suporta la fel de bine ca tine miorlaiturile in miez de noapte. Si cainii aia latra cat e noaptea de lunga.

    of. :))

    RăspundețiȘtergere
  13. Autoritatile locale sunt de vina in problema asta, ANM.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie-mi plac tare mult pisicile negre, daca ar fi sa-mi iau una, neagra ar fi!

    RăspundețiȘtergere
  15. Of, nici eu nu sunt mare iubitoare de pisici. :D Dar le accept in preajma mea... mna, daca nu am de ales. :D
    Aaa, nu ai zis nimic de popa, de tramvaiul 13... :P

    RăspundețiȘtergere
  16. N-am nicio superstitie, Shayna. :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Imi plac mult pisicile si mai ales cele negre . Vecina ta probabil crede ca face o fapta bună hrănind pisicile

    RăspundețiȘtergere
  18. E mare iubitoare de pisici, Iulisa. :)

    RăspundețiȘtergere
  19. poza aleasa e Bombay , foarte iubitoare si atasata de stapan ...ma rog , sclav :D

    RăspundețiȘtergere
  20. Dar ce vecina ai!Mai,mai...
    Sper ca la varsta asta te-ai convins ca nu mai ai nici un motiv sa iti fie frica de pisicile negre.Si eu am avut superstitia asta pana cand pisica noastra ne-a daruit 3 "negrese".Una a pierit,au mai ramas cu 2 negre si una tarcata.
    Sunt destul de batrane,implinesc 10 ani.Si nu simt ca imi poarta ghinion,ci dimpotriva.

    RăspundețiȘtergere
  21. M-am convins din clasa a cincea. Am mentionat in postare, Ramona. :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Stau şi mă întreb , unii spun ca este suflet nobil (vecina) alţii că deranjează cred că indiferent de apreciere nu aste normal aşa ceva . Sunt mare iubitor de animale dar nu într-atât încât să le "cultiv" în jurul blocului. De ce nu le ia acasă dacă le iubeşte .
    Despre superstiţii , ştii , când eram mic copil făceam tocmai invers pentru a-mi demonstra că superstiţiile nu au sens , adică încălcam regulile cu bună ştiinţă şi iată că am crescut mare şi fără de ghinioane.

    RăspundețiȘtergere
  23. Probabil că se simte foarte singură biata femeie, de a ajuns să le poarte de grijă. Nu știu, nu judec ce nu cunosc. Oricum, decât să le chinui sau să le omori, mai bine le dai un blid de mâncare.
    În Atena am văzut destui câini vagabonzi, cărora, locuitorii le puneau vase cu apă și mâncare, chiar în locurile publice.

    RăspundețiȘtergere
  24. Pisicutza din poza e chiar adorabila!

    Cand locuiam in Dr Taberei intr-un bloc de garsoniere, era o vecina care tinea in casa vreo 15 pisici, tot tomberoneze:))

    RăspundețiȘtergere
  25. Sorin, sta la parter si cateodata mai ajung pisicile si in casa. :)

    Mel, e casatorita.

    RăspundețiȘtergere
  26. melodia e superba, e una din preferatele mele. Nu cred in superstitii

    RăspundețiȘtergere
  27. Ma bucur ca ti-a placut melodia, Mircea. :)

    RăspundețiȘtergere
  28. Ei da, asa pisica mi-ar placea si mie. Parca-i pantera! Se vede ca si tinuta conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  29. Sunt total impotriva hranirii animaleleor in jurul blocurilor. Se invata sa stea prin zona si probabil ca sunt si copii in bloc. Riscul sa fie cumva muscati sau zgariati este destul de mare.

    RăspundețiȘtergere
  30. Salutari Cristi. Aceiasi problema o aveam si noi, pana sa ne mutam. Vara cand intrai in bloc, sareau purecii pe tine de nu te vedeai. Ii duceam in casa de unde ii lua motanul nostru. Sincer imi vine sa ii iau la bataie pe acesti inconstienti.

    RăspundețiȘtergere