miercuri, 11 ianuarie 2012

GALERIE FOTO: Angajaţii danezi lucrează în birouri „suspendate” la 15,2 metri înălţime




Angajaţii unei bănci din Copenhaga (Danemarca) lucrează în birouri "suspendate" la 15,2 metri deasupra solului, scrie Daily Mail.

Structurile neobişnuite fac parte dintr-una din cele mai mari clădiri de birouri din capitala daneză, de zece etaje, construită integral din sticlă. Aceasta este prevăzută cu un atrium care oferă lumină naturală tuturor etajelor, notează sursa.

Arhitecţii scandinavi au găsit şi o soluţie pentru a răci geamurile de la exteriorul clădirii. Astfel, clădirea foloseşte apa de la un port din apropiere, care răceşte pereţii de sticlă. În plus, anumite secţiuni din acoperiş se pot deschide, permiţând ventilaţia naturală a clădirii.

"Cea mai uimitoare parte legată de designul clădirii o reprezintă cele trei săli de conferinţă suspendate la etajele trei şi cinci. Clădirea mai are lifturi de sticlă, balcoane şi scări exterioare, care asigură un mediu de lucru deschis şi curat", a explicat un purtător de cuvânt al băncii Nykredit.

Pe lângă sticlă, clădirea mai e decorată cu o pictură murală de 30 de metri lungime şi o sculptură gigantică de bronz.





Sursa: Gândul

8 comentarii:

  1. Ce mi-ar plăcea să trec și eu pe acolo... Mă încântă ideea asta, de birou suspendat!

    RăspundețiȘtergere
  2. Te duci la munca cu gandul ca ai putea sa mori:)) buna incurajare:X!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Ada Pavel: Si mie mi-a placut ideea. :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @Tadotakii.: Si pe strada cand mergi iti poate cadea o caramida in cap. :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu ştiu de ce, dar eu parcă mă simt mai bine pe pământ... :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Pe cat de incantatoare par, cred totusi ca ar fi un plus de stres sa lucrezi in ele -- nu stiu de ce, asa imi pare mie.

    O noapte linistita iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere