vineri, 6 ianuarie 2012

VIDEO: În jurul lumii în cinci minute. Un american a călătorit în 17 ţări şi a făcut 6.237 de fotografii







Fotograful american Kiend Lam a călătorit, timp de 343 de zile, prin 17 ţări din întreaga lume, după care a realizat un filmuleţ de nici cinci minute, în care prezintă toate locurile pe care le-a vizitat, scrie Daily Mail.

În clip apar 6.237 de fotografii, realizate de-a lungul celor 40.200 de kilometri pe care Lam i-a parcurs. El a vizitat SUA, Anglia, Franţa, Portugalia, Spania, Maroc, Egipt, Turcia, Iordania, Tailanda, Indonezia, Japonia, Argentina, Uruguay, Chile, Bolivia şi Peru.

"Anul trecut, mi-am dat demisia, mi-am făcut bagajul, am luat camera foto şi am cumpărat un bilet doar dus către Londra", a explicat fotograful cum a început totul.

Lam spune că a mers zeci de kilometri pe jos, a făcut autostopul şi a dormit pe jos, în casele prietenilor prietenilor săi.
Sursa: Gândul

16 comentarii:

  1. Suuuuuuuuper fain!
    Un om care stie cum sa traiasca.Ar trebui sa-i luam exemplul.
    P.S.Pacat ca nu a vizitat si tarisoara noastra!Era frumos!
    Oricum bravo lui!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pasiune, curaj, nebunie frumoasa... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Laudabila ideea lui Lam. Am vizionat filmuletul Cristi si m-a impresionat si m-a uimit totodata cate locuri minunate sunt pe lumea acesta si nu avem curajul, incat, pur si simplu sa lasam totul si sa plecam sa ne bucuram de aceste minunatii.

    O seara minunata iti doresc Cristi! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cred ca despre asta e vorba. O seara placuta, Stefania! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. clipul ăsta e o bijuterie! mulţam fain!

    RăspundețiȘtergere
  6. Îmi pare bine că ţi-a plăcut, Călin!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă întreb dacă data viitoare când mai pleacă nu are nevoie de un scrib care să-i ţină jurnalul zilnic ? Mă ofer voluntar! Imi dai referinţe bune?

    RăspundețiȘtergere
  8. Un clip minunat, Eu nu aș avea curajul să las totul și să plec hai-hui, sunt prea legată de ai mei, de casa mea, de tot ceea ce îndragesc. Cred ca trebuie sa te naști cu un strop de nebunie în sânge ca să faci asta. Ce mai haos ar fi dacă am trăi toți așa ca el...

    *Ai un ping la ARTE

    RăspundețiȘtergere
  9. @Aurora Georgescu: Cele mai bune referinte! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Zina, o fi avut omul motivele lui. :)

    Multumesc pentru ping!

    RăspundețiȘtergere
  11. Oare a primit vreo moștenire neașteptată? A mi se scuza pragmatismul! :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Dana, nu cred! A facut autostopul si a stat pe la prieteni in timpul calatoriei. :D

    RăspundețiȘtergere