sâmbătă, 9 aprilie 2011

HAM, HAM! ŞI EU SUNT ACTOR!

Întotdeauna mi-au plăcut filmele bune în care am văzut câini jucând roluri alături de ceilalţi actori. Sunt dresaţi special pentru aceste filme, iar regizorii ştiu că au succesul garantat dacă distribuie în filme diverse animăluţe. Am căutat pe Youtube câteva secvenţe care să arate că şi un căţel ar merita premiul Oscar. :)
Vouă vă plac filmele artistice de acest gen?



21 de comentarii:

  1. Un film cu catei e chiar relaxant. Poate cel mai bun film cu patrupezi a fost Cats & Dogs! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-ai dat o idee buna, Gerhald. Trebuie să-l văd! Nu mai reţin acum dacă l-am văzut. :)

    RăspundețiȘtergere
  3. dei-s iubitoare de pisici iar din breakfast at tiffany's am iubit până şi pisica!:D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cel mai frumos film cu caini pe care l-am vazut eu a fost Hachiko- A dog's story. Mai mult de jumatate l-am vazut plangand. De asta iubesc eu asa mult cainii.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. L-am vazut si eu, Andreea. Ce ar fi facut Richard Gere fara Hachi in acest film? :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asa e Bianca! Asa se scot regizorii, distribuie o pisica, un caine in film, si gata! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Sau Beethoven, povestea catelului Saint-Bernard !

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, a fost o comedie foarte buna, Dan! :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cainii sunt niste fiinte inteligente, ascultatoare si afectuoase. Merita sa laudate si apreciate !

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarta faina selectia cu cateii! Mi-ai inseninat ziua! :X Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  11. Iti recomand un film super, semi-comedie, ”Marley”, cu Jennifer Aniston si un tip blond, imi scapa numele..E cu un catelus atat de simpatic, dar din pacate povestea este putin dramatica...Oricum merita vazut!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ma bucur ca ti-a placut, Alice in WonderNet! :))

    RăspundețiȘtergere
  13. O sa vad filmul! Multumesc pt. sugestie, Alice! :)

    RăspundețiȘtergere
  14. :)) Mersi dar nu mai cresc! Atat mi-a fost, 1.65:))

    RăspundețiȘtergere
  15. Eu unul iubesc filmul, iubesc cinematografia! Mi-e persoanal îmi plac filmele cu un mesaj pătrunzător, cu o regie bună şi cu un scenariu şi text bine pus la punct. Benji, filmul prezentat de tine l-am văzut. Un film super.

    RăspundețiȘtergere
  16. Benji e personaj de film de cateva zeci de ani in S.U.A. si are si acum fani multi.

    RăspundețiȘtergere